شکست نظم نوین آمریکا در منطقه با طوفان الاقصی
شکست نظم نوین آمریکا در منطقه با طوفان الاقصی
امام جمعه سرخس گفت: کشتی خاورمیانه جدید در سواحل غرب آسیا به گِل نشسته و طوفان الاقصی نظم نوین آمریکا در منطقه را با شکست مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه هفته حقوق بشر را داریم، اظهار کرد: حقوق بشر در غزه و فلسطین با کشتار کودکان زیر ظلم رژیم صهیونیستی تعریف می‌شود.

امام جمعه سرخس افزود: در هفته‌ای که بوی خون کودکان می‌دهد، از حقوق بشر خبری نیست.

وی بیان کرد: با دروغ‌های رسانه‌ای می‌خواستند جای ظالم و مظلوم را عوض کنند؛ حدود ۷۵ سال است که به روش‌های مختلف رژیم صهیونیستی دست به جنایت می‌زند.

خطیب نماز جمعه سرخس ادامه داد: طوفان الاقصی خواب آمریکا برای خاورمیانه جدید را بدون تعبیر گذاشت و نقشه آمریکا را دچار شکست کرد.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: کشتی خاورمیانه جدید در سواحل غرب آسیا به گِل نشسته و طوفان الاقصی نظم نوین آمریکا در منطقه را با شکست مواجه کرده است.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: طوفان الاقصی دوگانه عرب و غیر عرب را به هم ریخته است؛ طرح‌هایی همچون معامله قرن با طوفان الاقصی کنار رفت.

وی گفت: انصارالله یمن در دفاع از مردم مظلوم فلسطین کارستان کرد؛ انصارالله یمن علاوه بر حملات موشکی به بندر ایلات، حرکت کشتی‌های رژیم صهیونیستی را در دریا مختل کرده است؛ از طرفی جبهه مقاومت عراق ده‌ها بار پایگاه‌های آمریکایی را مورد هدف قرار داده است.

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: استراتژی تهاجمی جبهه مقاومت نشان‌دهنده نظم نوین غرب آسیا به نفع این جبهه است؛ نظم نوین آمریکایی در غرب آسیا امروز شکست خورده است.

امام جمعه سرخس در در ادامه با اشاره به اقدامات اصلاحی دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد بیان کرد: طرح‌های کلان اصلاح اقتصادی را دولت سیزدهم شروع کرده است؛ طرح اصلاح مالیات و طرح اصلاح ارز ترجیهی برای مدیریت کالاهای اساسی از عزم جدی دولت برای احساس مسئولیت و رفع مشکلات معیشتی مردم است.

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه گفت: فاطمیه باید تعظیم شود؛ تعظیم فاطمیه به این است که رنگ عزا بگیریم و محل کار و زندگی ما باید رنگ و بوی فاطمی بگیرد.

امام جمعه سرخس افزود: تعظیم فاطمیه به این است که مجالس حضرت زهرا(س) را باشکوه برگزار کنیم؛ در مجالس فاطمیه واکسینه و عاقبت بخیر می‌شویم.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: رزق سال ما در فاطمیه است؛ هم در مجالس فاطمیه شرکت کنیم و هم روضه حضرت زهرا(س) را به خانه‌ بیاوریم؛ این روضه‌ها باعث برکت است؛ برای مردم مظلوم فلسطین و غزه نیز در این مجالس دعا کنیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی