تعهد امسال سرخس برای بازسازی عتبات عالیات ۹۳۷ میلیون تومان است
تعهد امسال سرخس برای بازسازی عتبات عالیات ۹۳۷ میلیون تومان است
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات سرخس گفت: تعهد امسال این شهرستان برای کمک به توسعه و بازسازی عتبات عالیات ۹۳۷ میلیون تومان است.

حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: تعهد امسال شهرستان سرخس برای توسعه و بازسازی حرم‌های مطهر در کشور عراق ۹۳۷ میلیون تومان است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات سرخس خاطرنشان کرد: طبق برآورد جمعیتی سهم هر نفر سرخسی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان مشخص شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در حوزه عتبات عالیات در کشور عراق توسط ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات انجام شده است، گفت: از همه همشهریان گرامی دعوت می‌کنیم تا در این امر مهم مشارکت داشته باشند و خود و خانواده را بیمه اهل بیت علیهم‌السلام کنند.

حجت‌الاسلام سیستانی بیان کرد: همشهریان سرخسی می‌توانند با استفاده از کد دستوری «#۷۲*»، شماره حساب «۰۱۲۰۲۰۰۰۰۰۰۰۰» و شماره کارت «۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۹۰۵۲» نسبت به واریز کمک‌ها و نذورات خود اقدام کنند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات سرخس بیان کرد: همچنین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان سرخس در محل دفتر این ستاد واقع در دفتر امام جمعه سرخس آمادگی دارد، کمک‌های غیرنقدی همشهریان سرخسی را دریافت کند.

وی در پایان گفت: همشهریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۹۱۵۵۲۴۳۰۵۸ و ۰۹۱۵۵۱۵۲۶۱۸ در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی