«غزه» پرورشگاه انسان‌های بزرگ و تاریخ‌ساز است
«غزه» پرورشگاه انسان‌های بزرگ و تاریخ‌ساز است
امام جمعه سرخس گفت: «غزه» پرورشگاه انسان‌های بزرگ و تاریخ‌ساز و خاستگاه تحولات بزرگ در زندگی انسان‌ها است‌؛ غزه امروز درس تحقق وعده‌های الهی و شکست محاسبات شیطانی را می‌دهد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس اظهار کرد: شاهد ظلم و ستم رژیم کودک‌کش صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین و کودکان هستیم؛ امروز مدارس غزه تعطیل شده چون دانش‌آموزان همه به شهادت رسیدند.

امام جمعه سرخس افزود: بیش از ۶ هزار کودک فلسطینی شهید و رژیم موقت صهیونیستی در حال نسل‌کشی در غزه است؛ مساجد و بیمارستان‌ها را خراب کردند و مصیبت بزرگی به مردم فلسطین وارد شده است.

وی بیان کرد: امروز هر کسی هر چقدر توان دارد، باید به کمک مردم مظلوم فلسطین بیاید؛ به‌زودی شاهد نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: روی دیگر سکه مدرسه بزرگی است که به پهنای عالم ایجاد شده است؛ این مدرسه «غزه» است؛ مدرسه غزه امروز درس‌های بزرگی به بشریت می‌دهد؛ در این مدرسه مردم مظلوم فلسطین در راه مقاومت و خدا خسته نشدند؛ غزه درس اتحاد و ایستادگی در راه خدا را به کل دنیا داد.

امام جمعه سرخس افزود: برای آن کسانی که تکیه‌گاهشان آمریکا و رژیم صهیونیستی است، «غزه» درس عبرت است؛ امروز شکست مفتضحانه‌ای به رژیم صهیونیستی وارد شده است.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: در این آوردگاه اصلی میدان غزه فقط پیشرفت نظامی نیست؛ امروز غزه پرورشگاه انسان‌های بزرگ و تاریخ‌ساز و خاستگاه تحولات بزرگ در زندگی انسان‌ها است‌؛ غزه امروز درس تحقق وعده‌های الهی و شکست محاسبات شیطانی را می‌دهد.

حجت‌الاسلام بختیاری با قدردانی از حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه امروز شهرستان سرخس و برگزاری همایش اقتدار بسیجیان بیان کرد: فتح‌الفتوح خمینی کبیر، به تعبیر رهبر معظم انقلاب تربیت بسیجیان است و ماندگارترین یادگار امام هم بسیج است.

وی گفت: بسیج مردمی است و در عرصه‌‌های مختلف و در هر میدانی وارد شود، کار را تمام می‌کند؛ بسیج توانایی مقابله با هر مشکلی را دارد و مهم‌ترین عامل موفقیت بسیج، ایمان او است.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی برای جهانیان امروز برملا شده است؛ حقوق بشر آمریکایی کشتار کودکان است؛ امروز دشمن درجه یک ما در اوج پسرفت و نابودی قرار دارد.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان با قدردانی از خدمات جهادی دولت سیزدهم در شهرستان سرخس گفت: امیدواریم جاده سرخس که عنوان جاده مرگ را یدک می‌کشد، با سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی بهره‌‌برداری و این مشکل بزرگ مردم شهرستان حل شود.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی