امام روح‌الله با تشکیل بسیج تهدیدات را تبدیل به فرصت کردند
امام روح‌الله با تشکیل بسیج تهدیدات را تبدیل به فرصت کردند
مشاور فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: امام روح‌الله با تشکیل بسیج همه تهدیدات کشور را تبدیل به فرصت کردند و با پشتوانه بسیج مردم به دهن آمریکا زدند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، همایش بزرگ اقتدار بسیجیان همزمان با هفته بسیج، پیش از ظهر امروز در مسجد امام رضا(ع) شهرستان سرخس برگزار شد.

سردار علی قاسمی، در این مراسم اظهار کرد: بزرگ‌ترین ارتش مردمی دنیا، بسیج ایران است و این واژه برای نخستین بار وارد دفاع مقدس شد.

مشاور فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: امام روح‌الله با واژه بسیج همه تهدیدات کشور را تبدیل به فرصت کردند و با پشتوانه بسیج مردم به دهن آمریکا زدند.

وی بیان کرد: امام عزیز بسیج را با دست خالی پای‌کار آورد؛ کارنامه بسیج در دفاع مقدس و در این چهل و چهار سال درخشان است.

سردار قاسمی عنوان کرد: بسیج یعنی علی(ع) که جهان اسلام هرجا مشکلی داشته باشد، با اراده پولادین بسیجیان برای حل آن مشکل پای‌کار می‌آیند.

مشاور فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: پادگان بسیج در مسجد و مصلای نماز جمعه است؛ بسیج امروز معنوی‌ترین ارتش دنیا است.

وی ادامه داد: آنچه بسیج دارد، ایمان و معنویت است؛ اخلاص و استقامت بسیج سلاح بُرّنده آن است.

سردار قاسمی گفت: امروز جنگ اراده‌ها است؛ مردم مظلوم غزه امروز در مقابل تجهیزات تا دندان مسلح رژیم موقت صهیونیستی ایستاده، چون ایمان آن‌ها به خدا است.

مشاور فرمانده سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه سراسر قرآن کریم استکبارستیزی است، افزود: این وعده الهی است که سپاه حق پیروز است؛ کارنامه چهل و چهار ساله بسیج این را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: رشد و بالندگی بسیج بی‌نظیر است؛ هرجا بسیج وارد شد، گره‌گشا و بن‌بست‌شکن بود.

سردار قاسمی ادامه داد: عامل پیش‌برندگی انقلاب در داخل و خارج هسته‌های مقاومت است؛ فهم عمیق بسیجیان و بصیرت آن‌ها، تشخیص به‌موقع و مقابله با اهداف و خباثت‌های دشمن را به‌دنبال داشته است.

مشاور فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه رسالت بسیج امروز ارائه خدمات بی‌توقع و امیدآفرینی به آینده است، گفت: جهاد تبیین یعنی بسیج از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در هر محیطی دفاع کند.

وی اضافه کرد: امروز امید مردم مظلوم فلسطین به ایران اسلامی و در راس آن بسیجیان است.

سردار قاسمی در پایان گفت: امروز انتظار مقام معظم رهبری وحدت ملت ایران است؛ برای غلبه به مشکلات داخل باید وحدت و انسجام خودمان را حفظ کنیم.

انتهای خبر/