بسیجیان ما با زیبایی معنوی دیده می‌شوند
بسیجیان ما با زیبایی معنوی دیده می‌شوند
امام جمعه سرخس گفت: زیبایی حقیقی، زیبایی معنوی است و بسیجیان ما با زیبایی معنوی دیده می‌شوند؛ بسیجیان جهادگر که از تعطیلات خود می‌گذرند تا به مردم روستاهای دوردست خدمات بدهند، این همان زیبایی معنوی در بسیج است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، در نخستین روز از هفته بسیج، فرمانده و کارکنان سپاه سرخس، جمعی از بسیجیان و مسئولان شهرستان سرخس با امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری با بیان اینکه واژه بسیج واژه زیبایی است، گفت: عکس‌العمل‌های بسیج در صحنه‌های انقلاب هم زیبا است، چون بسیج در هر میدانی وارد می‌شود، کار را تمام می‌کند.

امام جمعه سرخس افزود: بسیج در زیبایی آزمایشی پیروز است، چون در راه خدا هم از جان و هم از مالش می‌گذرد.

وی بیان کرد: ظلم و فساد را شیطان زیبا جلوه می‌دهد، بنابراین در راس مسائل بسیجیان باید طهارت روح باشد و بسیجیان ما سایش اعتقادی پیدا نکنند.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: بسیجی از خانواده خودش باید ساختن را شروع کند و سبک زندگی اسلامی را ترویج کند و سبک زندگی الهی داشته باشد.

امام جمعه سرخس بیان کرد: زیبایی حقیقی، زیبایی معنوی است و بسیج و بسیجیان ما با زیبایی معنوی دیده می‌شوند؛ بسیجیان جهادگر که از تعطیلات خود می‌گذرند تا به مردم روستاهای دوردست خدمات بدهند، این همان زیبایی معنوی در بسیج است؛ تفکر بسیجی امروز به جهان صادر شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز غزه جهان را بیدار کرده است، گفت: امید ما به تمدنی است که نزدیک شده است؛ جهان امروز منتظر منجی است و امروز پرچم حق در آمریکا و انگلیس و اسپانیا و بسیاری از کشورهای جهان بلند شده است.

مجید آذرکیش نیز در این دیدار اظهار کرد: امسال چهل و چهارمین بزرگداشت هفته بسیج را در بستر قلب‌های پاک امت اسلامی داریم.

وی اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج امسال، ۳۰۰ عنوان برنامه در شهرستان سرخس به همت بسیجیان عزیز اجرایی می‌شود.

امسال هفته بسیج با شعار «بسیج، امید ملت ایران» از ۲۹ آبان تا پنجم آذر نام‌گذاری شده‌ است.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی