راهپیمایی مردم سرخس در حمایت از کودکان مظلوم غزه
راهپیمایی مردم سرخس در حمایت از کودکان مظلوم غزه
مردم انقلابی شهرستان مرزی سرخس با حضور در راهپیمایی سراسری حمایت از کودکان غزه، ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مردم انقلابی شهرستان مرزی سرخس صبح امروز با حضور در راهپیمایی سراسری حمایت از کودکان غزه، ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

در این مراسم، راهپیمایان و به‌ویژه کودکان سرخسی با سردادن شعارهایی، جنایت‌های رژیم موقت صهیونیستی علیه مردم و کودکان مظلوم غزه را محکوم کردند و خواستار پایان تهاجم‌های جنایتکارانه شدند.

راهپیمایی مردم مرزنشین سرخس از چهارراه امام خمینی(ره) تا مسجد امام رضا(ع) برگزار و در این راهپیمایی حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس به سخنرانی پرداخت.

وی در این مراسم اظهار کرد: امروز غزه خط مقدم جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی محور شرارت در منطقه است.

حجت‌الاسلام بحتیاری تصریح کرد: کمک به مردم مظلوم غزه ثوابش از کمک به مسجد و عتبات عالیات کمتر نیست و با تمام وجود باید به مردم فلسطین کمک کنیم.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: باید در کنار کمک‌های مالی به مردم فلسطین، جوانان و نوجوانان ما که توان تولید محتوا و سواد رسانه‌ای دارند، کمک تبلیغاتی کرده و تبلیغات مسموم رژیم صهیونیستی را باطل کنند.

وی بیان کرد: اگر لازم شود و دستور از جانب رهبر معظم انقلاب صادر شود، جنگ تمام عیاری علیه رژیم صهیونیستی در منطقه راه میفتد و خط مقاومت را حفط می‌کنیم؛ اسرائیل باید بداند که صبر مسلمانان از این نسل‌کشی دیگر تمام شده است.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی