مقاومت مردم فلسطین نشان از پیروزی دارد
مقاومت مردم فلسطین نشان از پیروزی دارد
امام جمعه موقت سرخس گفت: صهیونیست با حمایت استکبار جهانی قریب به ۴۰ روز است که بر سر مردم مظلوم فلسطین بمب می‌ریزند و این مردم مظلوم استقامت می‌کنند و این مقاومت نشان از پیروزی دارد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه امروز مسئله اصلی جهان اسلام، مسئله فلسطین است با تاسی از سخنان حضرت زینب کبری(س) اظهار کرد: سخنان آن حضرت در برابر یزید زمان، نشان از پیروزی بزرگ دارد.

امام جمعه موقت سرخس افزود: حضرت زینب(س) در بیانات خودشان امیدبخش بودند؛ پیام آن حضرت سراسر از امید است و بعد از چند قرن باید جملات آن حضرت را مرور کنیم که آیا پیروزی با ابا عبدالله الحسین(ع) و حضرت زینب(س) بود؟ تاریخ نشان داد که تمام ستمگران و ظالمان نابود می‌شوند.

وی بیان کرد: امروز ظاهراً ابرقدرت‌ها در کنار رژیم موقت صهیونیستی جنایت می‌کنند؛ بیماران و کودکان و زنان را قتل و عام می‌کنند و بر سر کودکان و زنان بی‌سرپناه بمب می‌ریزند، اما طوفان الاقصی احساس شکست را از بین برد و قطعا شاهد نصرت الهی در این عملیات هستیم.

حجت‌الاسلام سیستانی تصریح کرد: تظاهرات خودجوش در تمامی کشورها و در قلب کفر امروز راه افتاده است و مردم آزادی‌خواه جهان فریاد حمایت از مردم فلسطین سر می‌دهند.

وی اضافه کرد: صهیونیست با حمایت استکبار جهانی قریب به ۴۰ روز است که بر سر مردم مظلوم فلسطین بمب می‌ریزند و این مردم مظلوم استقامت می‌کنند، این مقاومت نشان از پیروزی دارد.

امام جمعه موقت سرخس بیان کرد: فردا در سراسر کشور شاهد راهپیمایی و اجتماع ملت ایران برای حمایت از کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه هستیم؛ همه مردم ایران حضوری پرشور در این اجتماعات خواهند داشت.

وی عنوان کرد: موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در سراسر کشور هم که در ایام اربعین به زائران حسینی خدمت می‌دهند، آماده دریافت کمک‎‌های نقدی مردم شریف ایران هستند تا به‌دست مردم مظلوم غزه برسد.

حجت‌الاسلام سیستانی با تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: این افتخاری برای پرستاران ما است که حضرت زینب(س)، پرستار پدر، مادر و برادر و بیماران کربلا بود.

امام جمعه موقت سرخس خاطرنشان کرد: پرستاری یکی از شغل‌های مقدس است که مقام معظم رهبری بارها به ارزش آن اشاره کردند؛ پرستاران مانند فرشته نجات به انسان‌ها کمک می‌کنند؛ پرستار مایه امنیت خاطر بیمارستان است؛ پرستاران برای خانواده بیمار هم امنیت خاطر هستند که در کنار تخت بیمار حاضر هستند و همچنین امنیت خاطری برای جامعه هستند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی