اضافه شدن پیمانکار جدید برای تسریع در اجرای پروژه جاده سرخس
اضافه شدن پیمانکار جدید برای تسریع در اجرای پروژه جاده سرخس
فرماندار سرخس گفت: در راستای پیگیری‌های ویژه استاندار خراسان رضوی برای تکمیل سریع‌تر پروژه مهم جاده سرخس- مشهد، پیمانکار جدیدی که در حوزه ترانشه‌برداری فعال است، به این پروژه اضافه و امروز ماشین‌آلات راهسازی جدید در محل اجرای پروژه مستقر شد.

حسن نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: در راستای پیگیری‌های ویژه استاندار خراسان رضوی برای تکمیل سریع‌تر پروژه مهم جاده سرخس- مشهد، پیمانکار جدیدی که در حوزه ترانشه‌برداری فعال است برای کمک به شرکت طوس عامر به این پروژه اضافه و امروز ماشین‌آلات راهسازی جدید در محل اجرای پروژه مستقر شد.

فرماندار سرخس افزود: با توجه به اضافه شدن پیمانکار جدید و برای بررسی وضعیت پروژه، ظهر امروز محمد دانش‌فر، مدیرکل ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل منطقه شمال شرق، حسین نازدار، مدیر و مجری طرح‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در خراسان رضوی، سیدمحمد رفیعی، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار سرخس و محمدرضا ناظری، سرپرست بخشداری مرزداران از بخش‌های مختلف قطعه چهار جاده جدید سرخس- مشهد بازدید کردند.

وی تصریح کرد: در این بازدید با توجه به اینکه تکمیل پروژه جاده سرخس- مشهد در اولویت استان قرار گرفته است و همچنین اضافه شدن پیمانکار جدید بر اجرای هرچه سریع‌تر پروژه تاکید شد.

انتهای خبر/

  • نویسنده : علیرضا علی‌صوفی