«غزه» افسانه بازدارندگی اسرائیل را با شکست مواجه کرد
«غزه» افسانه بازدارندگی اسرائیل را با شکست مواجه کرد
امام جمعه سرخس گفت: امروز غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده و افسانه بازدارندگی رژیم موقت صهیونیستی را با شکست جدی مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته با اشاره به ایستادگی مردم فلسطین در برابر نظام فرعونی رژیم موقت صهیونیستی اظهار کرد: در این گرفتاری‌ها، آن چیزی که مردم فلسطین را در برابر نظام استکباری و فرعونی رژیم موقت صهیونیستی آرام می‌کند، یاد خدا است.

امام جمعه سرخس افزود: جنگ جهانی علیه غزه توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی، فرانسه، انگلیس و آلمان و کشورهای ترسویی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، راه افتاده است؛ بالاترین بمب‌ها و سلاح‌های مدرن را در این جنگ نابرابر دشمن صهیونیستی استفاده می‌کند، اما به تعبیر قرآن از عده‌ای قلیل در حال شکست هستند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با جنایت‌‌های وحشیانه کودکان فلسطینی را فجیعانه می‌کُشد، قریب به ۱۱ هزار شهید تا امروز که پنج هزار نفر آن‌ها کودکان هستند.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: به‌صورت کاملا واضح رژیم موقت صهیونیستی در غزه جنایت جنگی انجام می‌دهد؛ آب را قطع کردند، بیشتر بیمارستان‌ها را زدند، بیمارانی که در حال مرگ هستند موردهدف قرار می‌گیرند، محاصره غیرنظامیان به‌صورت عمدی و کشتار و حمله به غیرنظامیان این‌ها همه جنایت جنگی است.

وی تصریح کرد: باید مطالبه جدی شود، برای اینکه جنایتکاران جنگی آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی محاکمه شوند؛ امروز بالاترین مدرک برای جنایت جنگی حرف‌های خود صهیونیست‌ها است.

خطیب نماز جمعه سرخس ادامه داد: سازمان‌های بین‌المللی امروز نسل‌کشی و کودک‌کشی را در غزه می‌بینند، اما متاسفانه سکوت کردند.

امام جمعه سرخس گفت: امروز غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده است.

وی افزود: سخنان صریح سیدحسن نصرالله هشدار به رژیم صهیونیستی بود و پایان این کشتارها و جنگ‌ با پیروزی غزه تمام می‌شود؛ مقاومت مشت راهبردهای خودش را برای اسرائیل هنوز باز نکرده است.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: جبهه مقاومت ضربات خودش را از جایی که رژیم صهیونیستی فکرش را نمی‌کند، به او وارد می‌کند.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: جبهه مقاومت فلسطین، افسانه بازدارندگی اسرائیل را با شکست جدی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: طوفان الاقصی فلسطینی است و فلسطینی باقی می‌ماند؛ رژیم صهیونیستی امروز از پس حماس برنمی‌آید و در باتلاق مرگ گرفتار شده است.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: راهبرد جهانی برای فلسطین، بیدارسازی ملت‌های آزادی‌خواه است؛ غزه مظلوم و مقتدر به‌زودی به پیروزی نهایی دست می‌یابد.

امام جمعه سرخس در ادامه از حضور همه نمازگزاران به‌ویژه مردم ولایتمدار محله عباس‌آباد برای اجرای اقدامات فرهنگی نماز جمعه این هفته قدردانی کرد و گفت: شورای محلات به‌زودی شکل می‌گیرد و برنامه‌های فرهنگی نماز جمعه به محلات شهر سرخس هم واگذار می‌شود تا شاهد ابتکارات تازه باشیم.

وی با تقدیر از استاندار خراسان رضوی برای پیگیری تکمیل جاده سرخس افزود: جاده سرخس متاسفانه تاکنون جان خیلی از عزیزان ما را گرفته است؛ برای تکمیل این جاده نیاز به بودجه جدید است تا تسریع در کار شود؛ این مسئله مطرح شد و با پیگیری استاندار خراسان رضوی اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل جاده واگذار شد.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان با بیان اینکه مطالبه مردم شریف شهرستان را درباره قطار مسافری با مسئولان راه‌آهن مطرح کردیم، گفت: مردم شهرستان مطالبه دارند که به‌دلیل ازدحام جمعیت در ایامی که شلوغ است به قطار مسافری واگن اضافه شود؛ از افزایش کرایه هم گلایه داریم و از این ثروت ملی یعنی ترانزیت ریلی باید مردم سرخس بهره ببرند؛ امیداوریم از این مسائل پیش نیاید و برای رفاه حال همشهریان شاهد اقدامات شایسته از سوی راه‌آهن باشیم.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی