نظم جدید، نظم مقاومت جهانی در برابر مستکبران است
نظم جدید، نظم مقاومت جهانی در برابر مستکبران است
امام جمعه سرخس گفت: تحلیل تمدنی ما این است که نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری بوده و نظم جدید، نظم مقاومت جهانی در مقابل همه مستکبران است و این نظم ما را برای ظهور منجی آماده می‌کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس اظهار کرد: امروز ماهیت پلید حرمله‌وار رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم؛ اگر برای شهادت حضرت علی اصغر(ع) می‌سوزیم، برای کودکان فلسطینی هم که با بمب‌های اسرائیل به قطعه قطعه می‌شوند، می‌سوزیم.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه چهار راهبرد درباره عملیات طوفان‌ الاقصی داریم، افزود: راهبرد اول، راهبری صحیح و هوشمندانه حمایت از فلسطین و پرهیز از مواضع بهانه‌ساز برای دشمن است.

وی بیان کرد: راهبرد دوم این است که آمریکا به‌عنوان مقصر اصلی جنایت‌های امروز رژیم صهیونیستی بوده و این طاغوت اعظم با تنفس مصنوعی به‌دنبال این است که جلوی نابودی رژیم موقت صهیونیستی را بگیرد.

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: راهبرد سوم دستاورد عظیم و مبارک حماسه طوفان الاقصی در ابعاد مختلف سیاسی برای امت اسلامی این است که ضربه وارد شده به رژیم صهیونیستی غیرقابل ترمیم است.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: راهبرد چهارم تشویق و ترغیب و هم‌صدایی داخلی با آوردن همه جناح‌ها پای حمایت از فلسطین است.

امام جمعه سرخس ادامه داد: به لطف خدای متعال و خون کودکان مظلوم فلسطین و ایجاد وفاق حداکثری، اتحاد و تنفر جهانی علیه رژیم موقت صهیونیستی در حال شکل‌گیری است.

وی عنوان کرد: تحلیل تمدنی ما این است که نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است و نظم جدید، نظم مقاومت جهانی در مقابل همه مستکبران است و این نظم ما را برای ظهور منجی آماده می‌کند.

حجت‌الاسلام بختیاری گفت: طوفان الاقصی مثل گردباد و تندبادی بر سر رژیم موقت صهیونیستی فرود آمد و در سازه‌های این رژیم کودک‌کش، آمریکا و غرب سایه انداخت و آمریکا و اروپا و مستکبران متحیر از طوفان الاقصی هستند.

خطیب نماز جمعه سرخس با بیان اینکه آمریکا به‌دنبال توسعه جنگ و جنایت است، گفت: آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی می‌گویند همه از بین بروند و ما بمانیم و این در حالی است که هنوز از باتلاق اوکراین بیرون نیامدند؛ رژیم موقت صهیونیستی با شروع جنگ زمینی، نابودی خودش را تسریع می‌کند.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: ایران ما مهد شهدایی چون شهید فهمیده‌ها، باکری‌ها، باقری‌ها و سلیمانی‌ها است و این‌ها الگوی جوانان ما هستند، مثل آرمان علی‌وردی که آرمان عزیز شد.

وی گفت: امروز نوجوانان و جوانان فلسطینی با تفکر و روحیه بسیجی جلوی رژیم موقت صهیونیستی ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با تقدیر از برگزارکنندگان پنجمین جشنواره استانی فیلم بسیج اختران در شهرستان سرخس گفت: از همه هنرمندانی که با زبان هنر به زیبایی ارزش‌های اسلامی را به جامعه منتقل می‌کنند، تقدیر داریم.

امام جمعه سرخس در پایان از نماینده مردم سرخس در مجلس و فرماندار سرخس به‌خاطر پیگیری برای واگذاری ۶ دستگاه پزشکی به بیمارستان لقمان حکیم سرخس که امروز به این بیمارستان تحویل شد، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی