«بسیج» بهترین الگوی حل مشکلات در بحران‌ها است
«بسیج» بهترین الگوی حل مشکلات در بحران‌ها است
امام جمعه سرخس گفت: بسیج بهترین الگوی حل مشکلات در بحران‌ها است و یکی از وظایف مهم مجمع بسیجیان این است که برای عبور از مشکلات راه حل بدهد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در اجلاسیه عمومی مجمع بسیجیان شهرستان سرخس که پیش از ظهر امروز در محل سالن اجتماعات شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های بسیجی بودن خسته نشدن است؛ راه خدا خستگی ندارد.

امام جمعه سرخس افزود: شکست مفتضحانه‌ای رژیم موقت صهیونیستی از سوی جبهه مقاومت خورد و شاخش شکسته شد؛ از طرفی مردم جهان هم با این واقعه بیدار شدن و این بیداری از مقدمه‌های ظهور است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم مجمع بسیجیان این است که برای عبور از مشکلات راه حل بدهد، چون بسیج بهترین الگوی حل مشکلات در بحران‌ها است.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: فرهنگ بسیج امروز موانع بزرگ را از سر راه کشور برداشته است؛ امروز حماس هم از موانع با تفکر بسیج عبور کرده است.
بسیج از سرمایه‌‌های مهم کشور است و مجمع بسیج برای حفظ و صیانت از انقلاب استفاده کند.

امام جمعه سرخس ادامه داد: کارگروه‌های مجمع بسیج باید مطالبه‌گری تخصصی، منطقی و معقول داشته باشند و تخصصی مسائل را تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت مردمی سیزدهم در میادین مین در حال خدمت‌رسانی است، گفت: میزان حمایت دولت سیزدهم از حوزه بهداشت و درمان در هیچ دولتی سابقه نداشته است؛ در کنار مطالبه‌گری باید خوبی‌ها هم تبیین شود.

حجت‌لااسلام بختیاری با بیان اینکه امروز جوانان سرخس دارای تخصص‌های مختلف هستند، عنوان کرد: با تبدیل منطقه ویژه اقتصادی به آزاد تجاری- صنعتی نباید اجازه بدهیم، بیکاری جای خودش را به بیگاری در سرخس بدهد؛ سهم شهرستان سرخس در لایه‌های مدیریتی و سرمایه‌گذاری و همچنین حریم منطقه آزاد باید دیده شود.

امام حمعه سرخس در پایان خاطرنشان کرد: نهضت حل مشکلات و پیشرفت در شهرستان سرخس شروع شده است و بسیج باید با مشارکت قوی برای تسریع در پیشرفت ورود کند تا از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب برسیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی