رکن جامعه ایمانی مقابله شدید با کافران و دشمنان است
رکن جامعه ایمانی مقابله شدید با کافران و دشمنان است
امام جمعه سرخس در مراسم جشن آغاز هفته وحدت در مسجد‌النبی اهل سنت این شهرستان گفت: جامعه ایمانی چند رکن عمده دارد که شامل آموزه‌های قرآن، خودباوری، انسجام درونی و مهربانی همگانی و مقابله شدید با کافران و دشمنان است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در مراسم جشن آغاز هفته وحدت در مسجد‌النبی اهل سنت سرخس اظهار کرد: جامعه ایمانی چند رکن عمده دارد که شامل آموزه‌های قرآن، خودباوری، انسجام درونی و مهربانی همگانی و مقابله شدید با کافران و دشمنان است.

امام جمعه سرخس درباره انسجام درونی امت اسلامی بیان کرد: جامعه ایمانی، شیعه و سنی نمی‌گوید بلکه مسلمان بودن را مدنظر قرار می‌دهد و با مذهب و تفکرات مذهبی یکدیگر را تکفیر نمی‌کند و می‌گویند ما یک امت هستیم و ۹۹ درصد مشترکات داریم.

وی با اشاره به هفته گرامیداشت دفاع مقدس تصریح کرد: وحدت حقیقی در جبهه حق به وجود می‌آید و ما دفاع مقدس را با استمداد از خدا و چنگ زدن به قرآن و چنگ زدن به اهل بیت پیروز شدیم و بر سکوی پیروزی ایستادیم.

حجت‌الاسلام بختیاری گفت: تمام رسانه‌هایی که به مقدسات شیعه و سنی توهین می‌کنند دست دشمنان است و خط قرمز برای شیعه و سنی عناد با نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی