خبر خوب؛ اتمام اصلاح شبکه روشنایی معابر بلوار شهید طالقانی و خیابان امام(ره) سرخس
خبر خوب؛ اتمام اصلاح شبکه روشنایی معابر بلوار شهید طالقانی و خیابان امام(ره) سرخس
مدیر اداره برق سرخس گفت: شبکه روشنایی معابر بلوار‌های شهید طالقانی و خیابان امام(ره) سرخس با اعتباری بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون تومان در راستای زیباسازی و با رویکرد مدیریت مصرف تبدیل به چراغ‌های «ال‌ای‌دی» شد که مورد استقبال و رضایت‌مندی شهروندان قرار گرفت.

حجت پارسادوست، مدیر اداره برق سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: پس از بازدید شبانه استاندار خراسان رضوی از شهر سرخس در پایان سال گذشته و دستور اصلاح و زیباسازی معابر شهر سرخس، با پیگیری‌های فرماندار سرخس، پروژه اصلاح روشنایی معابر مرکز شهر سرخس در دستور کار مدیریت برق شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در پروژه یادشده شبکه روشنایی معابر بلوار‌های شهید طالقانی و خیابان امام(ره) با اعتباری بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون تومان در راستای زیباسازی و با رویکرد مدیریت مصرف تبدیل به چراغ‌های «ال‌ای‌دی» شد که مورد استقبال و رضایت‌مندی شهروندان قرار گرفت.

مدیر اداره برق سرخس خاطرنشان کرد: از حمایت‌های فرماندار شهرستان و همچنین شهردار سرخس برای تامین بخشی از چراغ‌های یادشده قدردانی داریم.

پارسادوست تصریح کرد: پروژه مشابهی نیز توسط مدیریت برق در معبر اصلی روستای گنبدلی در ورودی شهرستان اجرا و همزمان با این پروژه‌ها اصلاح روشنایی معابر در سایر نقاط شهر سرخس و روستاهای شهرستان در دست اقدام توسط مدیریت برق شهرستان سرخس است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی