سه اصل تبلیغات، برنامه‌ریزی و احتیاط در بازگشایی مدارس موردتوجه قرار گیرد
سه اصل تبلیغات، برنامه‌ریزی و احتیاط در بازگشایی مدارس موردتوجه قرار گیرد
حجت‌الاسلام بختیاری در جمع شورای مدیران و معلمان مدارس سرخس گفت: باید سه اصل تبلیغات، برنامه‌ریزی و احتیاط در بازگشایی مدارس موردتوجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام‌جمعه سرخس ظهر امروز در جمع شورای مدیران و معلمان شهرستان سرخس، با اشاره به سه اصل مهم برای موفقیت و پیشرفت انسان، مدرسه و جامعه، اظهار کرد: اصل اول، اصل تبلیغات و موعظه است؛ انسان باید مدام موعظه‌گر خودش باشد.

امام‌جمعه سرخس افزود: آموزش‌وپرورش و مدرسه‌ای موفق است که به اصل «تبلیغات» توجه کند؛ یعنی خودش را با سبک جدید مدرسه داری بروز کند؛ باید تمامی برنامه‌های آموزش‌وپرورش با یک تبلیغات دقیق به اطلاع مردم و خانواده‌ها برسد تا نگرانی‌های آن‌ها نسبت به بازگشایی مدارس کم شود.

وی با بیان اینکه اصل دوم برای موفقیت اصل «برنامه‌ریزی» است، گفت: هر مدرسه‌ای باید یک برنامه قوی و خوب بر اساس سبک جدید داشته باشد؛ هم معلمان توجیه باشند، هم ‌خانواده‌ها توجیه باشند و هم دانش آموزان نسبت به مسائل آگاهی لازم را داشته باشند و این برنامه‌ها مدام بروز رسانی شود.

حجت‌الاسلام بختیاری اصل سوم موفقیت را اصل «احتیاط» دانست و تصریح کرد: در بازگشایی مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این روش حضوری و نیمه‌حضوری در بازگشایی مدارس ادامه داشته باشد.

امام‌جمعه سرخس در پایان تأکید کرد: در بحث آموزش فضای مجازی نیز باید حتماً نظارت‌های جدی صورت گیرد؛ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی به‌خصوص تلگرام  که به یک قتلگاه برای فرزندان ما تبدیل شده، برای آموزش دانش آموزان ممنوع است و حتماً باید تأکید شود تا همه از شبکه اجتماعی شاد استفاده کنند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس