حلقه های مقاومت در سیل اخیر به یکدیگر نزدیک تر شدند/ «اسرائیل» خمیرمایه طرح ریزی فتنه ها در منطقه است
حلقه های مقاومت در سیل اخیر به یکدیگر نزدیک تر شدند/ «اسرائیل» خمیرمایه طرح ریزی فتنه ها در منطقه است
امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه صحنه های زیبایی از فداکاری، ایثارگری و نوعدوستی ملت ایران در سیل اخیر به نمایش گذاشته شد، گفت: سیل اخیر هر چند خساراتی را به کشور و مردم ما وارد کرد، اما یکی از برکات آن نزدیک تر شدن حلقه های مقاومت به یکدیگر بود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به آیه ۸۲ سوره مائده اظهار کرد: امروز اسرائیل و صهیونیست های نژادپرست، «یهود» زمان ما و کشورهای به اصطلاح اسلامی همچون عربستان سعودی که دستشان در دست اسرائیل است، «مشرکان» زمان ما و دشمنان درجه یک مومنان هستند.

 

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه اسرائیل، خمیرمایه طرح ریزی تمامی فتنه ها در منطقه است، افزود: امروز اسرائیل یهود است و هر کسی عقاید تکفیری و وهابیت را داشته باشد، مشرک و دشمن درجه یک مومنان است.

 

وی با اشاره به اعدام ۳۷ نفر از مردم عربستان توسط رژیم آل سعود بیان داشت: این افراد تنها جرمشان این بود که پای اسلام ناب محمدی ماندند.

 

حجت الاسلام بختیاری عنوان کرد: عربستان سعودی بداند شکست و نابودی او نزدیک است و به زودی حرمین شریفین از وجود نجس آن ها پاک می شود.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به اقدامات آمریکا در به صفر رساندن صادرات نفت ایران تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری «ما آن قدری که نیاز داریم و خودمان اراده می کنیم، می توانیم نفت خود را صادر کنیم»؛ از طرفی دولتمردان ما باید به دنبال قراردادهای بلندمدت با خریداران نفت ایران باشند.

 

امام جمعه سرخس با بیان اینکه هر وقت بخواهیم می توانیم تنگه هرمز را که مهم ترین شاهراه نفتی جهان است ببندیم، اضافه کرد: دولتمردان باید تلاش کنند تا خام فروشی نفت کنار گذاشته شود و کم کم فرآورده های نفتی را صادر کنیم؛ فرآورده هایی که قابل تحریم نیستند.

 

وی در پایان با اشاره به سیل اخیر کشور و شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: سیل اخیر هر چند خساراتی را به کشور و مردمان وارد کرد، اما یکی از برکات آن نزدیک تر شدن حلقه های مقاومت به یکدیگر بود؛ ضمن اینکه صحنه های زیبایی از فداکاری، ایثارگری و نوعدوستی ملت ایران به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس