«نماز جمعه» باعث وحدت دوستداران اسلام و نابودی دشمنان است/ ایستادگی، دشمن را به عقب می‌راند
«نماز جمعه» باعث وحدت دوستداران اسلام و نابودی دشمنان است/ ایستادگی، دشمن را به عقب می‌راند
امام‌جمعه سرخس گفت: امروز ۹۰۰ سنگر نماز جمعه در کشور توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند و در حقیقت نماز جمعه باعث وحدت و یکپارچگی دوستداران اسلام و نابودی دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سرخس با اشاره به ۵ مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور به امامت آیت‌الله طالقانی گفت: امروز ۹۰۰ سنگر نماز جمعه در کشور توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند در حقیقت نماز جمعه باعث وحدت و یکپارچگی دوستداران اسلام و نابودی دشمنان اسلام است.

 

امام‌جمعه شهرستان سرخس با بیان اینکه تقویت روحیه برادری و اخوت در نماز جمعه و جماعت شکل می‌گیرد، گفت: آن قدر روز جمعه و نماز جمعه با اهمیت است که خداوند متعال سوره‌ای را درباره آن نازل کرده می‌فرماید کار و تجارت را رها کنید و به‌سوی نماز جمعه بشتابید.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ در ادامه به سالروز عملیات موفقیت‌آمیز مرصاد و شکست منافقین اشاره و عنوان کرد: ۶ روز بعد از قبول قطعنامه ۵۹۸ پیمان‌شکنی دشمنان انجام شد و در عملیاتی که منافقین آن را فروغ جاویدان می‌نامیدند به‌وسیله سلاح و حمایت صدام و آمریکا به کشور ما حمله کردند اما مردم نگذاشتند و ضربه بسیار سهمگینی به منافقین زدند.

 

وی گفت: در آن زمان برخی مسئولان اعلام می‌کردند که مردم خسته‌اند درحالی‌که مردم آمدند و در مقابل دشمن ایستادند؛ مردم هیچ‌وقت خسته نیستند و با ایستادگی مقابل دشمن، دشمن را به عقب راندند.

 

خطیب جمعه سرخس افزود: امروز هم عده‌ای می‌گویند مردم خسته‌اند، مردم خسته نیستند، مواضع مسئولان در مقابل آمریکا باعث شعف مردم شد.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ تأکید کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند اگر جنگ را شروع کنند پایان دهنده جنگ نیستند؛ قرآن به ما می‌گوید که نباید از مبارزه دست کشید و کید شیطان ضعیف است؛ طاغوت هر چه به‌ظاهر بزرگ جلوه کند اما از درون ناتوان است، آمریکا به‌ظاهر مجهز است همان‌طور که در سال ۶۷ منافقان مجهز بودند اما طبق کلام قرآن درون این‌ها خالی است.

 

وی بیان کرد: مواضع مسئولان ارشد در برابر آمریکا جواب می‌دهد و باعث به عقب راندن دشمن و پیروزی می‌شود، روش صحیح نیز همین ایستادگی است، همین روشی که مسئولان ما اتخاذ کرده‌اند.

 

امام‌جمعه سرخس گفت: اگر یک‌لحظه احساس ترس کنیم دشمن جلو می‌آید اما اگر ایستادگی کنیم خداوند نصرت می‌دهد.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ در پایان گفت: آمریکا اتاق جنگ علیه کشور ما تشکیل داده است و راهش این است که مسئولان روی قدرتی که از مردم احساس می‌کنند بایستند و دشمن را به عقب برانند.

انتهای پیام/