پیوستگی به آرمان‌های انقلاب و غرب‌ستیزی فرهنگی از شاخصه‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود
پیوستگی به آرمان‌های انقلاب و غرب‌ستیزی فرهنگی از شاخصه‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود
امام جمعه سرخس پیوستگی به آرمان‌های انقلاب و غرب‌ستیزی فرهنگی را از شاخصه‌های بارز فرهنگ جهادی و انقلابی شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: در هفته دولت این اخلاق و سیره باید الگوی راهگشای مسئولان ما باشد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سرخس با تشریح اهمیت خودشناسی و واقف شدن انسان از ارزش خود، استفاده از ظرفیت‌های عظیم انسانی را در گرو مهار نفس سرکش با ایمان به خدا و حضرت یوسف را الگویی قرآنی و واقعی برای تذهیب نفس و مبارزه با خواسته‌های دنیایی و نفسانی دانست و اظهار کرد: اگر انسان با نفس سرکش این مجسمه شیطان مقابله کند، اثرات و برکات آن در زندگی‌اش هویدا می‌شود.

 

امام جمعه سرخس با اشاره به ظرفیت‌های پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس عنوان کرد: ما در همه زمینه های مهندسی هیچ نیازی به خارج از کشور نداریم و به خودکفایی رسیدیم.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی این عزیزان را الگویی شایسته در تبیین مولفه‌های مدیریت انقلابی برای مدیران و کارگزاران انقلابی دانست.

 

خطیب نماز جمعه سرخس ولایت مداری و فصل الخطاب بودن ولایت در اخلاق و عمل شهید رجایی و باهنر، عاشق خدمت بودن، پرهیز از اشرافی گری و قبیله‌گرایی سیاسی در بیت المال و تکاثر ثروت، پیوستگی به آرمان‌های انقلاب و غرب ستیزی فرهنگی را از شاخصه های بارز فرهنگ جهادی و انقلابی این شهیدان بزرگوار دانست و اظهار داشت: در هفته دولت این اخلاق و سیره باید الگوی راهگشای مسئولان ما باشد.

 

حجت الاسلام ارژنگ با بیان توطئه‌های استکبار جهانی در راس آن نهاد فکری و عملیاتی و اطلاعاتی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اگر نیروهای انقلابی و خداباور در مسند خدمت باشند، کسانی چون شهید حججی که سینه سپر کرد در مقابل دشمنان قسم خورده نظام با تفکر بسیجی و جهادی، اگر تمام نهادهای اطلاعاتی آمریکا و دنیا بخواهند در مقابل سلاح ایمان و تقوا مردم ما باشند، به فضل الهی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

انتهای پیام/