بهره‌مندی مددجویان سرخسی از طرح «فلاح»
بهره‌مندی مددجویان سرخسی از طرح «فلاح»
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سرخس گفت: ۱۲۰ مددجوی تحت پوشش سرخسی از طرح فلاح که همان روضه‌خوانی در عزای ائمه اطهار(ع) است، بهره‌مند شدند.

علیرضا دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با بیان اینکه ۱۲۰ مددجوی تحت پوشش سرخسی از طرح فلاح که همان روضه‌خوانی در عزای ائمه اطهار(ع) است، بهره‌مند شدند، گفت: این آمار مربوط به ماه‌های محرم و صفر بوده و طرح‌ فلاح به‌صورت شبکه‌ای و سنتی در شهر سرخس و دو روستای تابعه برگزار شده است.

 

وی با اشاره اینکه از ابتدای ماه محرم بیش از ۴۷ مراسم ذکر مصیبت برای مددجویان برگزار شده است، تصریح کرد: مبلغان در این مجالس برای افزایش سطح معارف مددجویان تحت حمایت موضوعاتی با مضامین فلسفه روز عاشورا، کلام امام حسین(ع) درباره قیامت، بندگی و آزادگی انسان‌ها، خوف و رجاء، مصائب و خطبه‌های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) بیان کردند.

 

دادمحمدی خاطرنشان کرد: این نهاد با اجرای طرح فلاح مسائل عفاف و حجاب و بحث ماهواره و اینترنت را مورد توجه قرار داده است و با اعزام مبلغان به روستاها و محلات آسیب‌پذیر این طرح به‌صورت شبکه‌ای و سنتی برای مددجویان برگزار می‌شود.

 

مدیر کمیته امداد امام(ره) سرخس در پایان اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری این دوره‌های آموزشی شرایطی را فراهم کنیم تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد باشیم.

انتهای پیام/