ساخت مدرسه در نواحی کم برخوردار سرخس
ساخت مدرسه در نواحی کم برخوردار سرخس
مدیر کل نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت: در نظر داریم برای شهرستان سرخس در نواحی کم برخوردار مدارس جدیدی ایجاد کنیم که لازمه این کار مشارکت خیران و نیکوکاران است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید هدایت الله هاشمی نسب مدیر کل نوسازی مدارس خراسان رضوی از دبیرستان امام حسین علیه السلام، سالن چند منظوره ۱۴ دستگاه فرهنگیان، دبستان تپه میراحمد و استخر سرپوشیده شهر سرخس و فضاهای آموزشی در حال ساخت بزنگان بازدید کرد.

 

مدیر کل نوسازی مدارس خراسان رضوی در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت ساخت فضاهای جدید گفت: در نظر داریم برای شهرستان سرخس در نواحی کم برخوردار مدارس جدیدی ایجاد کنیم که لازمه این کار مشارکت خیران و نیکوکاران است.

 

وی تصریح کرد: انشاالله به زودی ساخت مدارس جدید را شروع می کنیم و امیدواریم فضاهای در حال ساخت سرخس تا دهه مبارک فجر امسال افتتاح و به بهره برداری برسند.
همچنین عباس دادمحمدی مدیر آموزش و پرورش سرخس گفت: قرار است با مشارکت نوسازی مدارس استان یک باب آموزشگاه در شهرک شهید رجایی به لحاظ تراکم بالای دانش آموزان در این منطقه از شهر احداث کنیم که کمک زیادی به عدالت آموزشی می کند.

 

دادمحمدی خاطرنشان کرد: همچنین در بازدید مدیر کل نوسازی مدارس استان به سرخس قرار شد دو باب آموزشگاه خیرساز بنا بر ضرورت و اولویت منطقه ای در شهرستان ساخته شود که انشالله به زودی اجرایی خواهد شد.

 

مدیر آموزش و پرورش سرخس در پایان گفت: در این بازدیدها مدیر کل نوسازی مدارس استان قول مساعد دادند که در تامین بخشی از نیازهای کامپیوتری، میز و نیمکت مدارس ما را حمایت کنند.

انتهای پیام/