تیم انصار المهدی (عج) قهرمان مسابقات فوتسال بسیج سرخس شد
تیم انصار المهدی (عج) قهرمان مسابقات فوتسال بسیج سرخس شد
به مناسبت هفته بسیج و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین بسیجیان شهرستان سرخس، یک سری مسابقات فوتسال بین پایگاه های بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، به مناسبت هفته بسیج و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین بسیجیان شهرستان سرخس، یک سری مسابقات فوتسال بین پایگاه های بسیج سرخس برگزار شد.

 

در این مسابقات شش تیم شرکت کرده بودند که در مسابقه فینال تیم پایگاه بسیج انصار المهدی (عج) حوزه علمیه امام رضا علیه السلام قهرمان شد.

 

در مراسم اختتامیه این مسابقات سیدمرتضی شارعی مقدم فرمانده سپاه سرخس، حجت الاسلام امیر قادری مدیر حوزه علمیه امام رضا علیه السلام و جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان حضور داشتند که فرمانده سپاه سرخس، نکاتی را در مورد تاثیر ورزش در ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین بسیجیان و تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص بیان کرد.

 

در پایان این مراسم از تیم پایگاه بسیج انصار المهدی (عج) حوزه علمیه امام رضا علیه السلام به عنوان قهرمان، تیم پایگاه بسیج شهید خادم الشریعه به عنوان نائب قهرمان، تیم پایگاه بسیج شهدای کچولی به عنوان تیم سوم و تیم پایگاه بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام به عنوان تیم اخلاق تقدیر شد.

انتهای پیام/