اجرای ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در سرخس
اجرای ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در سرخس
فرمانده سپاه ناحیه سرخس گفت: کمیته‌های هفته بسیج در سرخس تشکیل شده و طبق برنامه ریزی‌ها، 150 برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سیدمرتضی شارعی مقدم در جلسه شورای اداری شهرستان سرخس با اشاره به برنامه‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و امنیتی سپاه ناحیه سرخس گفت: در حوزه فرهنگی برگزاری چندین یادواره شهرستانی و یک یادواره ویژه شهدای هسته ای داشتیم  که برای یادواره ها از سخنرانان مطرح کشور دعوت شد.

 

فرماندار سپاه سرخس افزود: پیگیری و اجرای پخش زنده دعای ندبه از سرخس و احداث سالن های ورزشی را از دیگر اقدامات فرهنگی سپاه ناحیه سرخس عنوان کرد.

 

شارعی مقدم به اقدامات سپاه ناحیه سرخس در حوزه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۸۰۰ میلیون تومان و امسال تاکنون ۵۴۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان شهرستان سرخس اعطا شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ایجاد کارگاه‌های خود اشتغالی و حمایت از تولیدات محلی از دیگر برنامه‌های اقتصاد مقاومتی سپاه در شهرستان سرخس است.

 

فرمانده سپاه سرخس درباره فعالیت های امنیتی این ناحیه در شهرستان گفت: در حوزه امنیتی ۴ گردان رزمی بسیج شامل یک گردان امام حسین علیه السلام و سه گردان بیت المقدس در شهرستان مشغول فعالیت هستند.

 

شارعی مقدم در پایان با اشاره به آغاز هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه با شعار «بسیج، ولایت و انتظار» گفت: کمیته‌های هفته بسیج در سرخس تشکیل شده و طبق برنامه ریزی‌ها، ۱۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/