پیام تسلیت فرماندار سرخس به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی
پیام تسلیت فرماندار سرخس به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی
حسین سنجرانی فرماندار سرخس با صدور پیامی فرا رسیدن ایام غم بار تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به مسلمانان و شیفتگان آن حضرت تسلیت گفت.

به گزارش نسیم سرخس، متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
“کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا”
این جمله و شعار ، نشان دهنده پیوستگی و تداوم خط درگیری حق و باطل در همه زمانها و مکانهاست . عاشورا و کربلا ، یکی از بارزترین حلقه های این زنجیره طولانی است 
این جمله و شعار ، نشان دهنده پیوستگی و تداوم خط درگیری حق و باطل در همه زمانها و مکانهاست . عاشورا و کربلا، یکی از بارزترین حلقه های این زنجیره طولانی است .
همیشه حق و باطل رو در روی همند و انسانهای آزاده، وظیفه پاسداری از حق و پیکار با باطل را بر عهده دارند و بی تفاوت گذشتن از کنار صحنه حق و باطل ، بی دینی است.
عاشورا سالروز عروج خونین سبک بالان عاشقی است که با شهادت خویش حماسه جاودانه و باشکوهی در تاریخ آفریدند و چشمه نوری است که از خاک تفتیده کربلا برخاست و طنین بیدار باشی بود که تمامی اعصار و قرون را درنوردید و با رنج مظلومان تاریخ آمیخته شد و به ابدیت پیوند خورد.
اینجانب در آستانه ی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ، این مناسبت بزرگ و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و یاران با وفایشان را محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و یکایک عزاداران حسینی تسلیت عرض کرده و امید است با عنایت آن امام همام، ادامه دهنده ی واقعی نهضت حسینی باشیم.
منبع: روابط عمومی فرمانداری سرخس
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی نسیم سرخس اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/