دوره باز آموزی ویژه خواهران داوطلب هلال احمر سرخس اجرا شد
دوره باز آموزی ویژه خواهران داوطلب هلال احمر سرخس اجرا شد
رئیس جمعیت هلال احمر سرخس گفت: دوره باز آموزی نجاتگران جمعیت هلال احمر سرخس با هدف آمادگی بیشتر در ارائه خدمات امدادی به مردم شهرستان برگزار شد.

حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با بیان اینکه سلامت هموطنان و یاری رساندن به مردم در حوادث و بلایا همواره مهم ترین دغدغه جمعیت هلال‌ احمر است، گفت: اعضای جمعیت هلال احمر باید همواره با آمادگی کافی و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن در صحنه حادثه حاضر شوند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس افزود: طی این دوره بازآموزی که در مدت دو روز برگزار شد، خواهران امدادگر شهرستان سرخس آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

 

وی با بیان اینکه برگزاری این دوره‌ها در توان افزایی و بالابردن مهارت نجاتگران فوق العاده موثر است، خاطرنشان کرد: به دلیل حادثه خیز بودن جاده شهرستان، نیروهای امدادی این جمعیت باید از آمادگی کامل در مواجه شدن با اتفاقات برخوردار باشند.

 

گودرزی در پایان گفت: در این دوره فراگیران به یادآوری مطالب تئوری و سپس کار عملی با موضوعاتی شامل مراحل جستجو و نجات، نحوه برخورد با خودرو تصادفی، تعیین موقعیت سوژه، تثبیت کردن خودرو، دستیابی به مصدوم و تثبیت آن و نحوه خروج از داخل خودرو پرداختند.

انتهای پیام/