۶ سری جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد سرخس توزیع شد
۶ سری جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد سرخس توزیع شد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سرخس از توزیع 6 سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

علیرضا دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: کمیته امداد همواره با حمایت‌ از زوج‌های مددجو در راستای تحکیم بنیاد خانواده در جامعه تلاش می کند و در کنار حمایت‌های مالی از زوج‌های جوان، آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم را قبل از ازدواج به جوانان ارائه می‌دهد.

 

مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس افزود: این آموزش‌ها شامل آموزش احکام اسلامی، آیین همسرداری، مسائل زناشویی و دیگر مسائل مورد نیاز یک زندگی اسلامی است.

 

دادمحمدی با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به امر پسندیده ازدواج تصریح کرد: تلاش برای ترویج سنت حسنه ازدواج، تامین جهیزیه و اسباب زندگی از اقدامات کمیته امداد برای ترویج این سنت پسندیده است.

 

وی با بیان اینکه طرح تأمین جهیزیه و کمک به ازدواج نیازمندان از سال ۱۳۷۰ جزء برنامه های حمایتی کمیته امداد قرار گرفته است، اظهار داشت: ارزش تقریبی ۶ سری جهیزیه توزیع شده بالغ بر ۴۲ میلیون ریال شامل یخچال، اجاق گاز، فرش ماشینی، سرویس چینی، سروبس قابلمه تفلون، بخاری گازی، پنکه، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، اتو و پتو است.

 

مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس با بیان اینکه طرح کوثر کمیته امداد شامل تامین جهیزیه دختران و هزینه ازدواج پسران است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح کوثر با همکاری خیران و مشارکت‌های مردمی صورت می گیرد و این کمک‌ها نقدی یا تهیه کالا‌های مورد نیاز مانند جهیزیه است.

انتهای پیام/