یکپارچگی در اربعین حسینی مستکبران را ترسانده است
یکپارچگی در اربعین حسینی مستکبران را ترسانده است
امام جمعه سرخس گفت: یکپارچگی که در خصوص اربعین حسینی حاصل می‌شود، نتیجه محبت امام حسین(ع) است و این محبت دل‌ها را جذب می‌کند و البته مستکبران را ترسانده است.

به گزارش خبرنگار نسیم‌سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ با بیان اینکه اربعین نمایشگاه بین‌المللی است، اظهار کرد: خداوند متعال در آخرالزمان همه را با محبت امام حسین(ع) دور هم جمع کرده است.

امام جمعه سرخس بیان کرد: یکپارچگی که در خصوص اربعین حسینی حاصل می‌شود، نتیجه محبت امام حسین(ع) است و این محبت دل‌ها را جذب می‌کند و البته مستکبران را ترسانده است و تلاش می‌کنند تا مراسم اربعین برگزار نشود، اما تمام نیروهای نظامی، حشد‌الشعبی و مردم عراق عزمشان جدی است که اربعین با بالاترین سطح امنیتی برگزار شود.

وی عنوان کرد: از زوار ایرانی می‌خواهم در نظم و امنیت عراق همه مشارکت کنند و بهانه دست دشمن ندهیم تا مشکلی پیش نیاید.

حجت‌الاسلام بختیاری گفت: اخیراً مشکلی برای اربعین به وجود آمده بود که خوشبختانه حل شد و ان‌شاءالله همه زائران به سلامت بروند و برگردند.

خطیب جمعه سرخس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به دیدار هیئت دولت با رهبر انقلاب اشاره و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار دولت را مسئولیت‌پذیر دانستند؛ در این یک سال از دولت شنیده نشد که بگوید ما نمی‌توانیم یا نمی‌گذارند.

وی با اشاره به اظهار رضایت رهبر معظم انقلاب از اقدامات و توفیقات دولت تصریح کرد: یکی از توفیقات دولت، احیای امید و اعتماد مردم است که نتیجه تلاش جهادی و شبانه‌روزی و در میدان بودن است.

امام جمعه سرخس افزود: وقتی مردم ببینند مسئولان از جنس مردم هستند و اشرافی‌گر نمی‌کنند، مردم نیز شرایط را درک می‌کنند و به تلاش مسئولان امیدوار می‌شوند.

حجت‌الاسلام بختیاری خاطرنشان کرد: دولت در یک سال گذشته به ۳۱ استان کشور سفر کرده که این سابقه نداشته است؛ حضور سریع مسئولان در صحنه‌ها و حوادث مختلف از ویژگی‌های این دولت است.

وی بیان کرد: مسئله اقتصاد و مسکن باید حل شود و رهبری بر آن تاکید داشتند و امیدواریم دولت در سال دوم بهتر از قبل به پیش برود.

خطیب چمعه سرخس در پایان با بیان اینکه در راه امام حسین(ع) با مال و جان خود باید کمک کنیم، خاطرنشان کرد: از کسانی که به موکب میقات‌‌الرضا(ع) شهرستان کمک کردند تشکر می‌کنم و همه این عزیزان از زوار اربعین هستند.

انتهای پیام/ع