گشایش نمایشگاه کتاب با ۱۰۰۰ عنوان در سرخس/ برای افزایش سرانه مطالعه باید تولیداتی متناسب با فناوری روز داشته باشیم
گشایش نمایشگاه کتاب با ۱۰۰۰ عنوان در سرخس/ برای افزایش سرانه مطالعه باید تولیداتی متناسب با فناوری روز داشته باشیم
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس از برگزاری نمایشگاه کتاب با 1000 عنوان در این شهرستان خبر داد و گفت: شیوه سنتی پاسخگوی نیاز جامعه در امر کتاب و کتاب‌خوانی نیست و برای افزایش سرانه مطالعه باید تولیداتی متناسب با فناوری روز داشته باشیم.

حمزه شجاع در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب با عنوان «بهار دانش» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۳ شهریور تا ۲۳ مهر به مدت ۳۰ روز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی سرخس افزود: در این نمایشگاه ۵ هزار جلد کتاب در قالب ۱۰۰۰ عنوان در معرض دید عموم قرار گرفته و با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

 

وی بابیان اینکه از ظرفیت یک انتشارات در این نمایشگاه استفاده کردیم، تصریح کرد: کتب مختلفی در زمینه‌های روانشناسی، تاریخ، رمان و ادبیات و کمک‌درسی در این نمایشگاه ارائه  می‌شود.

 

شجاع با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی عنوان کرد: در جنگ نرم بهترین سپر مقابله، آگاهی بخشی مردم از طریق کتاب و کتاب‌خوانی است.

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی سرخس بیان کرد: یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم در فضای مجازی، تبدیل تهدید فضای مجازی به فرصت و تولید کتاب‌های الکترونیک و صوتی است.

 

وی در پایان اظهار داشت: شیوه سنتی پاسخگوی نیاز جامعه در امر کتاب و کتاب‌خوانی نیست و برای افزایش سرانه مطالعه باید تولیداتی متناسب با فناوری روز داشته باشیم.

انتهای پیام/