کفن پوشان ۱۵ خرداد ورامین حماسه ای دیگر آفریدند
کفن پوشان ۱۵ خرداد ورامین حماسه ای دیگر آفریدند
حضور پرشور مردم انقلابی ورامین و قرچک، اولین سیلی به گوش انگلیسی ها بود؛ مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی با عکس و نام آیت الله جنتی به رسانه ها اعلام کردند که روز 7 اسفند ماه با انتخاب شایسته خود سیلی دیگری بر صورت انگلیس وارد خواهند آورد.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از ظهر امروز مردم ولایتمدار قرچک و ورامین شاهد اتفاقی بزرگ در تاریخ شهر خود بودند؛ اهالی شهید پرور قرچک و ورامین میزبان آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان بودند.

آیت الله جنتی ابتدا با ورود به شهر قرچک در جمع مردم شهید پرور این شهر حضور یافته و بعد از استقبال گسترده برای اهالی این شهر به ایراد سخنرانی پرداختند.

سخنرانی ایت الله جنتی به خاطر تراکم جمعیت و تلاش مردم برای دیدار او از نزدیک بسیار طولانی شد و به همین خاطر آیت الله جنتی با تأخیر وارد ورامین شد.

دبیر شورای نگهبان بعد از ورود به ورامین به گلزار شهدای این شهر رفته و قبور مطهر شهدا را زیارت کرد و سپس بر اساس برنامه قبلی به مسجد ورامین رفتند تا نماز مغرب و عشا را در این مسجد نماز بگذارند.

استقبال بی نظیر مردم قرچک و ورامین از آیت الله جنتی در این روز یکی از به یادماندنی ترین حضور اهالی شهید پرور این دو شهر در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار رفت.

بسیاری از مردم پلاکاردهای مرگ بر انگلیس را با خود حمل می کردند تا از این طریق انزجار خود را نسبت به انگلیس که آیت الله جنتی را طی هفته های گذشته مورد اهانت قرار داده بودند، اعلام کنند.

حضور پرشور مردم انقلابی ورامین و قرچک، اولین سیلی به گوش انگلیسی ها بود؛ مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی با عکس و نام آیت الله جنتی به رسانه ها اعلام کردند که روز ۷ اسفند ماه با انتخاب شایسته خود سیلی دیگری بر صورت انگلیس وارد خواهند آورد.

شعار های هیهات من الذله و عمار رهبر آمد پرشور ترین شعار هایی بود که همه مردم به ویژه جوانان با شور و شعف زاید الوصفی سر می دادند؛ حضور جوانان انقلابی و مومن ورامین در این مراسم بی سابقه بود.

تراکم جمعیت حاضر در محل گلزار شهدا تا مسجد ورامین به حدی بود که مسیر ۵ دقیقه‌ای توسط آیت الله جنتی در یک ساعت پیموده شد؛ این در حالی بود که فشار جمعیت و تراکم به حدی بود که درهای ماشین حامل آیت الله جنتی بر اثر فشار امکان باز شدن نداشت.

مسئولان برگزاری مراسم و نیروی انتظامی در نهایت به سختی توانستند دبیر شورای نگهبان را به جایگاه سخنرانی برسانند.

مردم بعد از اتمام سخنرانی آیت الله جنتی در میدان راه آهن با شعار های پی در پی خود علیه انگلیس و دشمنان انقلاب، با پای پیاده به دنبال ماشین حامل دبیر شورای نگهبان به راه افتاده و وی را تا محل برگزاری سخنرانی بعدی مشایعت کردند.

یکی از اهالی ورامین که خاطراتی از انقلاب و حضور مردم در زمان پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ به یاد داشت با اظهار شگفتی از حضور این تعداد از مردم در مراسم استقبال از آیت الله جنتی گفت: چنین استقبال با شکوهی در تاریخ ورامین بی سابقه بوده و تنها در زمانی که رهبر انقلاب به ورامین آمدند شاهد حضور جمعیت زیادی بودم.

وی در ادامه گفت: این حضور مانند قیام مردم ورامین مهم بود؛ چرا که این روزها می بینیم دشمنان انقلاب با تخریب آیت الله جنتی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

عده ای از جوانان که در محل سخنرانی آیت الله جنتی جمع شده بودند اشک شوق می ریختند و لبیک گویان دستهای خود را به نشانه همراهی و بیعت با دبیر شورای نگهبان بالا آورده بودند.

برخی از مردم نیز در ابتدای ورود آیت الله حنتی به شهر با قربانی کردن گوسفند پیش پای دبیر شورای نگهبان از او استقبال کرده و ارادت خود را به عمار انقلاب نشان دادند.

انتهای پیام/