کشور عربستان را بهتر بشناسیم
کشور عربستان را بهتر بشناسیم
تعجب نکرده اید چرا نمیدانید عربستان و پایتختش ریاض چه شکلی است و فیلمی از آن کشور ندیده اید؟؟ بله در عربستان عکاسی و فیلم برداری جرم است!

به گزارش باشگاه وبلاگ نویسان ایرانی حرف تو وبلاگ “سکوت” نوشت:

تا به حال تعجب نکرده اید چرا نمیدانید عربستان و پایتختش ریاض چه شکلی است و فیلمی از آن کشور ندیده اید؟؟ بله در عربستان عکاسی و فیلم برداری جرم است! ! تعصب بیش از حد وتنفر از تمام ملل جهان.  عربستان تا به حال پیام تسلیت برای هیچ کشوری نفرستاده از وقوع اتفاقات که موجب مرگ و میر در بقیه کشورها میشود در اخبار ابراز خشنودی میکنند! ورود غیر مسلمان ها به شهر مدینه ممنوع است !

حتی هیلتون مهندس ساخت هتل هیلتون ،ساخت ساختمان را از دور و از طریق عکس مدیریت کرد!!! مجازات در عربستان کاملا اجرا میشود و هر روزه مردم شاهد ان هستند برای مثال قطع چهار انگشت دزد! یا دست از مچ به بعد،و پا.

اعدام هرگز با طناب دار نیست بلکه گردن را قطع میکنند!

گردن زدن در میدان های این کشور طبیعی است.  اقلیت مذهبی در عربستان وجود ندارد و کتاب انها اتش زده میشود! در عربستان سینما وجود ندارد! !قانون برده داری در عربستان چیزیست که علمای این کشور دوباره خواستار رواج ان هستند

در اماکن عمومی و رستوران ها زن و مرد جدا می نشینند!! بر اثر فشار بیش از حد به زنان امار خودکشی زنان  بالاست.

در عربستان شناسنامه داشتن زن ممنوع است  !! زنان را قبل از ازدواج به عنوان دختر فلانی و پس از ازدواج به عنوان زوجه فلانی میشناسند! در عربستان سرپرستی زن باید کاملا با یک مرد باشد چون زن را ناقص العقل می دانند!!

عربستان به خاطر این موضوع صدها مشکل هویتی در ادارات و وزارت خانه ها دارد و پیوسته باید دو شاهد هویت یک زن را تایید کنند!! رانندگی زن در عربستان ممنوع است!  و خود مردان این کشور اگر دولت بخواهد بر زنان اسان  بگیرد اعتراض میکنند!!! رأی دادن زنان در عربستان ممنوع است و چون زنان فاقد صلاحیت و قوه تشخیص هستند!!دولت سعودی دختران را برای اموزش منع نکرده اما مردم خود دخترانشان را به مدرسه نمیفرستند!! و هشتاد درصد امار مدارس پسر هستند!!ورود زنانی که همراه مذکر و محرم ندارند به همه جا ممنوع است و علما فتوا داده اند تجاوز به زن بدون همراه حلال است!!زنان بدون همراه از کشور و حتی شهر خود حق خروج ندارند . تجاوز به زن بدون روبنده در عربستان ازاد است !! سن نقاب زدن برای دختران ده سالگی است دولت سعود در بعضی ادارات دولتی و بین المللی و بیمارستان ها کار کردن و روبنده نزدن زنان را ازاد گذاشته اما گفته میشود مردان کنترل خود را از دست میدهند! ! زنان عربستان هیچگونه پولی ندارند چون لزومی ندارد!!

در زمان نماز هر شرکت و اداره و هر مغازه باید تعطیل شود! !عربستان کلا بیست میلیون جمهیت دارد که چهل و هفت در صد این جمعیت زیر بیست و چهار سال هستند!! عربستان چهارمین کشور در جهان از نظر خرید سلاح و تانک جنگی است! ! عربستان انقدر نفت دارد که میتواند چهار میلیون بار استخر المپیک را با ان پر کرد!! عربستان در زمان رخداد جنگ در سه کشور همسایه اش یمن و عراق و سوریه در های خود را بر روی همزبانان و هم دین های خود بست! !! و آوارگان از چهار کشور گذشتند تا به اروپا برسند!!! مردم عربستان باور دارند که شاش شتر خاصیت دارویی دارد و روزانه ان را مینوشند! !  پلوی سوسمار و خوراک ملخ غذای سنتی مردم این کشور است!! شتر نماد عربستان است.  در عربستان به طور بومی هرگز اسب وجود نداشته و تنها حیواناتی که انجا دوام میاورند شتر و سوسمار هستند و این اسبی که هم اکنون به عنوان اسب عربی شناخته میسود درواقع اسب ایران است.  عربستان بزرگترین بیابان شنی جهان است! ! و به ان ربع خالی می گویند!!

در عربستان زن زیبا وجود ندارد چرا که نژاد خالص عرب هستند  و شاهزادگان عرب همه زن اروپایی میگیرند.  مانند تروریست و تبه کار منفور بن لادن که عرب بوده و مادرش انگلیسی بود و نام او را بن گذاشت! ! هر چند در عربستان نام خارجی ممنوع است! ! اما بن خارج از عربستان بدنیا آمد.  در عربستان زن دوم و سوم گرفتن شوهرشان بسیار طبیعی است و مردان گاهی در یک شب سه زن میگیرند!!! عربستان قوه مقننه یا مجلس ندارد و دیکتاتوری پادشاهی است! ! عربستان هفت در صد آب دارد! ! در عربستان تا سال هزارو نهصد چهل میلادی قبل از کشف نفت هیچ خانه ی دو طبقه یا عمارت وجود نداشته . عربستان تاریخ قبل از اسلام و تمدن قبل از ان  ندارد! ! و تمام فاتحان جهان مانند اسکندر و کوروش ….. در زمان کشور گشایی این سرزمین را چون بی حاصل بود فتح نمیکردند!! و ان را دور میزدند تا به مصر برسند!! و عربستان توسط  هیچکس فتح نشده! ! چون صحرایی بوده که هیچ پادشاهی قصد تصرفش را نداشته! ! در عوض جنگ های داخلی در ان کشور بسیار بوده . عربستان جنگل کوه و رودخانه ندارد! ! و کشوری یک فصل است تابستان!!

انتهای پیام/