کاهش ۷۶ درصدی حوادث «چهارشنبه سوری» در سرخس/ کمپین «نه به چهارشنبه سوری پر خطر» تشکیل می شود
کاهش ۷۶ درصدی حوادث «چهارشنبه سوری» در سرخس/ کمپین «نه به چهارشنبه سوری پر خطر» تشکیل می شود
شهردار شهر سرخس با اشاره به کاهش 76 درصدی حوادث چهارشنبه سوری پارسال در شهر سرخس گفت: امسال هم همچون سال گذشته کمپین «نه به چهارشنبه سوری پر خطر» در شهر سرخس تشکیل می شود.

احمد صفایی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام این خبر اظهار کرد: وقوع حوادث و آتش‌سوزی‌های بزرگ در سال‌های اخیر و جانفشانی‌های آتش‌نشانان سراسر کشور در حوادثی همچون حادثه پلاسکو ، نقطه عطفی در آشنایی و شناخت هر چه بیشتر مردم با آتش‌نشانی بود.

 

شهردار سرخس اعتماد مردم به آتش‌نشانی را بزرگ‌ترین سرمایه معنوی آتش‌نشانی ها عنوان کرد و افزود: ما باید به این ارزش و سرمایه توجه کرده و از آن برای گسترش فرهنگ ایمنی در سطح جامعه به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری کنیم.

 

وی با اشاره به ایجاد کمپین «نه به چهارشنبه سوری پر خطر» در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدای آتش نشان، تصریح کرد: در سال گذشته اجرای این شعار توسط شهروندان ارجمند سرخسی، موجب شد تلاش‌های اداره آتش نشانی، واحد های شهرداری و همچنین دیگر ارگان ها و همکاری و همیاری آنان مؤثر واقع شود و حوادث کاهش یابد؛ البته امسال هم تصمیم داریم کمپین را راه بیندازیم که رویکردمان هم همراهی با خانواده‌ها و فرزندان است.

 

صفایی خاطرنشان کرد: نتایج و اثرات قابل قبول اقدامات فرهنگی شهرداری و آتش نشانی همچون پخش انیمیشن‌های آموزشی و تراکت های آموزشی در مدارس و فضای مجازی و نصب بنرهای هشداردهنده در سطح شهر با موضوع حوادث چهارشنبه آخر سال، موجب کاهش ۷۶ درصدی حوادث سال گذشته نسبت به سال ما قبل آن شد که جا دارد از تمامی شهروندان ارجمند برای همکاری و همیاری در این موضوع قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس