کاهش ۳۰ درصدی حوادث چهارشنبه‌سوری در سرخس
کاهش ۳۰ درصدی حوادث چهارشنبه‌سوری در سرخس
دانشی مقدم گفت: آمار حوادث چهارشنبه آخر سال ۱۴۰۰ در شهرستان سرخس نسبت به پارسال ۳۰ درصد کاهش یافت.

حمید دانشی مقدم، شهردار سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: خوشبختانه با درایت مردم سرخس و اقدامات پیشگیرانه و انعکاس پیام‌های هشدارآمیز در سطح شهر و فضای مجازی و همکاری و همیاری فرمانداری، شورای اسلامی شهر، دادگستری، دادستانی، نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی، بسیج، آتش نشانی پالایشگاه شهید هاشمی نژاد، اورژانس، هلال احمر و دیگر ارگان‌ها و همچنین برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شاهد کاهش ۳۰ درصدی حوادث چهارشنبه پایان سال نسبت به پارسال بودیم.

شهردار سرخس خاطرنشان کرد: شهروندان سرخسی همکاری و همیاری بسیار خوبی را با خادمانشان در اداره آتش نشانی انجام دادند و علاوه بر کاهش حوادث نسبت به سال‌های گذشته همکاری لازم را در انجام ماموریت‌ها با عزیزان آتش نشان داشتند.

وی بیان کرد: از ابتدای اسفندماه با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی و برگزاری ۵ جلسه در طول این مدت، ۱۲۰ نفر از کارکنان آموزش دیده شهرداری در قالب چندین تیم کاری دو یا سه نفره در سطح شهر و به ویژه نقاط حادثه خیز با به همراه داشتن خاموش کننده‌های دستی تردد داشتند.

دانشی مقدم در پایان از همه شهروندان محترم تقدیر کرد و گفت: ارائه خدمات شهرداری به شهروندان ارجمند با مشارکت و همیاری مردم قطعاً بهتر نمایان می‌شود.

انتهای پیام/