کار فرهنگی در فروشگاه زرشک و زعفران مشهد
کار فرهنگی در فروشگاه زرشک و زعفران مشهد
ابتکار فروشگاه زرشک و زعفران تقی‌زاده در خیابان امام رضا مشهد در ترویج عفاف و حجاب در محل کسب خود با استقبال مردم روبرو شده است؛ هرچند که مسئولان در این کار کوتاهی کرده‌اند.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از  «رازق»، ابتکار فروشگاه زرشک و زعفران تقی زاده شیرازی در خیابان امام رضا مشهد در استفاده از تابلوهای ترویج حجاب و پوشش اسلامی درنوع خود مورد توجه است.

 محمد تقی زاده فرزند حسین تقی زاده از بازاریان فعال این حوزه در گفت و گو با خبرنگار «رازق»، گفت: ما در مشهد الرضا(ع)زندگی می کنیم و مشهد قطب مذهبی کشور و یکی از پایگاه های جهان تشیع است.

وی افزود: اجداد ما در خانواده مذهبی متولد شدند و ما هم به مانند پدربزرگان خود در خانواده ای مذهبی و عاشق و دوستدار اهل بیت (ع) بزرگ شدیم، خانواده از زمان کودکی و نوجوانی تا کنون ما را با ارزشهای اسلام اشنا کردند.

تقی زاده در مورد انگیزه استفاده از تابلوهای عفاف و حجاب در فروشگاه شان، تصریح کرد: متاسفانه دشمن از طریق ابزار های غیر ارزشی خود مانند ماهواره ها در مسیر تخریب ارزش های اسلامی قدم برداشته است است و در این راستا پوشش بانوان را هدف گیری کرده است و متاسفانه در جامعه شاهد بد حجابی هستیم.

وی افزود: با استفاده از تابلوهای عفاف و حجاب و فرهنگ سازی در این باره خواستیم در برخورد با بد حجابی قدمی برداریم.

تقی زاده با بیان اینکه تصمیم قاطع در این راستا گرفتیم و تذکرات لسانی را در قالب امر به معروف و نهی از منکر در آرامش و در فضایی دوستانه به برخی بانوان می دهیم، ابراز کرد: توقعی نداریم که مسولان حوزه فرهنگی شهر از ما تقدیر کنند ولی تا کنون این اتفاق نیفتاده اما مردم هر روزه با دعای خیرشان و این جمله که که «خداخیرتان دهد» از این کارفرهنگی استقبال می کنند.

 وی با تاکید براینکه حجاب و عفاف در جامعه نباید کم رنگ شد، اظهار کرد: فرهنگ سازی در این رابطه در قالب امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم و اساسی است.

انتهای پیام/