پیکر مطهر شهید مدافع وطن «یونس سیفی‌نژاد» بر دستان همشهریانش تشییع شد
پیکر مطهر شهید مدافع وطن «یونس سیفی‌نژاد» بر دستان همشهریانش تشییع شد
پیکر مطهر شهید مدافع وطن «یونس سیفی‌نژاد» امروز عصر با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان مرزی سرخس تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع وطن «یونس سیفی‌نژاد» که در حمله تروریستی در مرز سراوان به شهادت رسیده بود، از ساعت ۱۶ امروز و با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور سرخس، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این شهرستان مرزی برگزار شد.

پیکر مطهر شهید «سیفی‌نژاد» پس از انجام تشریفات نظامی و استقبال توسط مرزبانان هنگ مرزی سرخس از میدان شهید چشک شهر سرخس تا مقابل آستان قدس رضوی سرخس بر روی دستان مردم تشییع شد و پس از اقامه نماز بر پیکر شهید توسط امام جمعه سرخس، به بهشت نبی شهرستان سرخس منتقل و در کنار دیگر شهدای شهرستان سرخس به خاک سپرده شد.

مادر شهید محمدحسین حدادیان از شهدای بسیجی مدافع امنیت نیز که مهمان این مراسم بود در سخنان کوتاهی در جمع مردم سرخس گفت: به پدر و مادر این شهید عزیز می‌گویم که فرزند شما تازه متولد شده است و در همه جا حضور دارد.

وی افزود: به عنوان یک مادر شهید افتخار می‌کنم که پسران‌مان را برای یاری دین خدا بزرگ می‌کنیم و به امام زمان‌مان می‌گوییم که هرگز شما را تنها نخواهیم گذاشت.

شهید سرباز وظیفه «یونس سیفی‌نژاد» متولد ۱۰ دی‌ماه ۱۳۸۰ از شهرستان سرخس است که روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه در حمله تروریستی اشرار به برجک «مزه سر» هنگ مرزی سراوان سیستان و بلوچستان به همراه دیگر همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خبرنگار: علیرضا علی‌صوفی

پایان پیام/ع

  • نویسنده : علیرضا علی‌صوفی