برادر شیخ نمر النمر تاکید کرد که مقامات سعودی از تحویل پیکر شیخ نمر به خانواده اش خودداری می‌کنند و او را در مکان نامشخصی به خاک سپرده‌اند.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشرق، محمد النمر برادر شیخ نمر باقر النمر از ممانعت مقامات سعودی برای تحویل پیکر شیخ شهید نمر سخن گفته و در این باره توضیح داد: در تماس تلفنی که از سوی دولت با ما گرفته شد اعلام کردند که پیکر شیخ نمر به ما تحویل داده نخواهد شد و در محل نامشخصی که آن را یکی از قبرستان های مسلمانان عنوان کردند دفن شده است.
وی همچنین اعلام کرد که مراسم عزاداری شیخ نمر النمر از امروز در منطقه العوامیه و مسجد امام حسین (ع) که شیخ در آن امام جماعت بوده و سخنرانی می کرد آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

او در صفحه توئیتر شخصی خود درباره شهادت شیخ نمر گفت: بدون شک این یک واقعه سخت و دردناک است اما از دل همین دردها امید متولد می شود،  این حادثه شمعی است مسیر همگان را برای مطالبه مسالمت آمیز حقوقشان روشن می کند.

محد النمر ادامه داد: امیدوار بودم وطنم تا این اندازه به پرتگاه سقوط نکند اما حکمت های آسمانی و قوانینی وجود دارد که مگر با این حادثه نمی شد تغییر را مشاهده کرد.

وی این اعدام را یک پیام از پیش شکست خورده به درگیری‌های منطقه‌ای و با این مضمون که ما همچنان توانمند هستیم دانست. او تاکید کرد که آل سعود قصد دارد بگوید که اگر حقوق خود را مطالبه کنید شمشیر جاهلیت بر روی سرشما است اما آنان در اشتباه هستند اگر گمان کنند که کشتن مطالبه حقوق انسانی را متوقف خواهد کرد.

انتهای پیام/م