پیشرفت‌های کشور را مدیون روحیه انقلابی هستیم/ دروازه اقتدار نظامی آمریکا با بمباران پایگاه هوایی عین‌الاسد فرو ریخت
پیشرفت‌های کشور را مدیون روحیه انقلابی هستیم/ دروازه اقتدار نظامی آمریکا با بمباران پایگاه هوایی عین‌الاسد فرو ریخت
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: پیشرفت‌های کشور را مدیون روحیه انقلابی هستیم و در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب فرمودند، باید مرزهای علم و دانش را درنوردیم و از مرزهای دانش جهانی باید جلوتر برویم؛ هیچ رتبه علمی در زمان قاجار و پهلوی نداشتیم و از ابتدای انقلاب اسلامی این پیشرفت‌ها شروع شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با بیان اینکه در عصر فاطمی یک طرف آن ترور و تکفیر و یک طرف آن تبیین استف اظهار کرد:  در این عصر دشمنان از ترور شاخص‌ها به شخصیت‌ها و بعد به ترور شخص‌ها رسیدند.

امام جمعه سرخس افزود: در ترور شاخص‌ها، ریشه حکومت الهی را می‌زنند؛ امروز دشمنان به دنبال زدن شاخص اسلام، یعنی نظام اسلامی ما هستند‌؛ امروز روحیه ایثار مقام معظم رهبری را دشمنان ترور می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موتور پیشرفت ایران در عرصه علم و فناوری شد، عنوان کرد: امروز هزاران شرکت دانش بنیان و تحصیل‌کرده و واحدهای دانشگاهی در کشور فعال است که این را مدیون روحیه انقلابی هستیم؛ در طول ۲۵ سال ۳۸ پله ارتقا را طی کردیم و امروز رتبه نخست علمی را در منطقه  ایران دارد.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: این پیشرفت‌ها را مدیون روحیه انقلابی هستیم؛ در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب فرمودند، مرزهای دانش را باید رد کنیم؛ هیچ رتبه علمی در زمان قاجار و پهلوی نداشتیم و از ابتدای انقلاب اسلامی این پیشرفت‌های کشور شروع شد.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به روز ۱۶ آذر روز دانشجو، افزود: دانشجو و طلاب موذن جامعه هستند و اگر موذن خواب ماند، دیگران هم خواب می‌مانند؛ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ دانشجویان معترض به سفر نیکسون اعتراض کردند و عده‌ای به شهادت رسیدند؛ ۱۶ آذر مربوط به دانشجویان ضد آمریکایی است؛ دانشجوی انقلابی در خط نظام و انقلاب و در خط استقلال نظام حرکت می‌کند.

امام جمعه سرخس ادامه داد: انقلاب اسلامی به آمریکا گل‌های زیادی زده است؛ بعد از جنگ جهانی دوم دروازه نظامی آمریکا برای همه بسته بود؛ انقلاب اسلامی که شروع شد، آمریکا منافقان را برای تجزیه به خط کرد و نتوانستند و گل خوردند؛ بعدا صدامی پیدا کردند و جنگ تحمیلی شروع شد و بعد از ۸ سال در این بازی هم ایران برنده بود و یک وجب خاک ندادبم.

وی عنوان کرد: بعد از جنگ هم فشارهای اقتصادی و تحریم‌های فلج‌کننده را کلید زدند و بازهم شکست خورد؛ گل‌های زیادی که به آمریکا زدیم، آن شبی بود که بعد از شب شهادت حاج قاسم، جهان در بهت بزرگی فرو رفت؛ دروازه اقتدار نظامی آمریکا را با بمباران پایگاه هوایی عین‌الاسد فرد ریختیم؛ در حالی که کشورها از نام آمریکا وحشت داشتند این پایگاه هوایی بمباران شد.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: امروز هم آمریکا دستش را به سوی اراذل و اوباش برده و از افراد هیجان‌زده برای جنگ ترکیبی خودش استفاده کرد؛ اغتشاشگران به مال و جان مردم رحم نکردند و خسارت مالی زیاد زدند و باعث تورم در بازار شدند؛ آمریکا در بازی جدیدش همه تاکتیک‌ها را آورد، بازهم نتوانست به کشوری که در خط خدا حرکت می‌کند، آسیبی وارد کند و در آینده هم نمی‌تواند غلطی بکند.

انتهای پیام/