پیام شعار امسال، وحدت مسئولان و مردم در مقابل دشمنان نظام اسلامی است/ «اقتصاد مقاومتی» با کمک و همدلی بین مسئولان و مردم محقق می شود
پیام شعار امسال، وحدت مسئولان و مردم در مقابل دشمنان نظام اسلامی است/ «اقتصاد مقاومتی» با کمک و همدلی بین مسئولان و مردم محقق می شود
نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی،حفظ وحدت بین مردم و مسئولان، حفظ پایداری، حفظ مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان نظام و انقلاب و در کنار هم بودن مردم و مسئولان سه قوه را از جمله پیام های شعار امسال برشمرد.

احمد سجادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نسیم سرخس، با بیان اینکه نامگذاری امسال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی » توسط مقام معظم رهبری دارای معنی و مفهومی برای حفظ وحدت است، حفظ وحدت بین مردم و مسئولان، حفظ پایداری، حفظ مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان نظام و انقلاب و در کنار هم بودن مردم و مسئولان سه قوه را از جمله پیام های شعار امسال برشمرد.

 

وی اذعان کرد: مسئولان سه قوه تلاش کنند با پیروی از منویات امام خامنه ای (حفظه الله) و با ترجیح خواسته های نظام بر خواسته های شخصی خود، امسال و سال های آینده، اقتصاد مقاومتی را با کمک و همدلی مردم محقق کنند.

 

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف اصلی فرمایشات حضرت آقا حل مشکلات و معضلات جوانان، اشتغال و حمایت از تولید داخل است و انشاالله نشانه های خوبی باشد برای اینکه بتوانیم در صحنه های بین المللی هم با حفظ وحدت حرف اول را بزنیم و بتوانیم از ملت های مظلوم هم در کنار آن همچنان حمایت کنیم.

 

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امسال سال فاطمی است و امیدواریم بتوانیم با دعای خیر مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری سالی پر از خیر و برکت و رضایتمندی را برای مردم رقم بزنیم و شاهد ریشه کنی بیکاری باشیم و بتوانیم امسال دستاوردهای خوبی با توجه به سند چشم انداز برای آینده ایران اسلامی ترسیم کنیم.

 

وی در پایان گفت: مجلس و نمایندگان هم در این زمینه موظفند که فرمایشات حضرت آقا را در مسیر حفظ وحدت و همدلی و هم زبانی بین مردم و مسئولان برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی محقق کنند.

انتهای پیام/ب