پیام جهانی غدیر این است که دنبال مدیر لایق باشیم/ ایران اسلامی خانه ولایت و اهل بیت است
پیام جهانی غدیر این است که دنبال مدیر لایق باشیم/ ایران اسلامی خانه ولایت و اهل بیت است
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: پیام جهانی غدیر این است که به‌دنبال مدیر لایق باشیم؛ ایران اسلامی امروز خانه ولایت و اهل بیت علیهم‌السلام است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس اظهار کرد: هر کار می‌توانیم باید برای تعظیم غدیر انجام بدهیم؛ غدیر تعظیم می‌شد، بشر گرفتار بلایا نمی‌شد و شاهد حوادثی چون عاشورا نبودیم.

امام جمعه سرخس افزود: پیام غدیر پیام فطرت پسند است؛ سیره عقلا این است که به کارشناس ماهر و با دانش مراجعه کنیم؛ باید بشر به‌دنبال متعهد متخصص برود که خطا نداشته باشد.

وی تصریح کرد: غدیر یعنی معرفی مدیر لایق برای بشریت که مصون از سهو و خطا است و نام او امام معصوم علیه‌السلام است.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: پیام جهانی غدیر این است که دنبال مدیر لایق باشیم؛ ایران اسلامی امروز خانه ولایت و اهل بیت علیهم‌السلام است.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به هفته تامین اجتماعی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی باید سازوکار حمایت‌های تامینی از جمله بیمه‌ای و درمانی را برای عموم مردم فراهم تا فاصله طبقاتی کم و کمتر شود.

امام جمعه سرخس همچنین با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: تضعیف شورای نگهبان بسیار خطرناک است؛ شورای نگهبان عماد ملت و دین و نبض نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز برای محرومیت‌زدایی نهادهای مختلفی آستین همت بالا زدند، عنوان کرد: یکی از این نهادها که چشم و چراغ مردم است، سپاه قهرمان است؛ برای محرومیت‌زدایی در شهرستان ما سپاه قهرمان و همچنین محور عملیاتی شهید برونسی خدمات شایسته‌ای به مردم به ویژه در امر آبرسانی به روستاها داشته است. سپاه امروز در دل مردم ما جای دارد.

امام جمعه سرخس در ادامه و با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت هر روز قوی‌تر می‌شود، اظهار کرد: ایران اسلامی به‌عنوان محور مقاومت امروز به دریای سرخ رسیده و رژیم صهیونیستی به شدت به هراس افتاده است؛ امروز ایران اسلامی بیخ گوش اسرائیل با تمام قدرت حضور دارد.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: آن‌هایی که در اقتصادشان به آمریکا اعتماد کردند، فریادشان بلند شده و به عجز و ناله افتاده‌اند که یکی از این کشورها ترکیه است؛ امروز در برخی کشورهای اروپایی با توجه به تورم بالا اعلام بحران غذایی کردند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان کشور باید برای رفاه مردم، بر تثبیت و نظارت قیمت‌ها نظارت جدی داشته باشند، گفت: با مشکلاتی که در کشور داریم، بازهم شرایط کشور ما از بسیاری از کشورهای اروپایی بهتر است؛ اقتصاد کشور ما در ۸ سال گذشته شرطی و از آنجا تورم شروع شد.

امام جمعه سرخس با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب تصریح کرد: این دستور خدای متعال است که اگر می‌خواهیم حریم خانواده امن باشد باید در عفاف و حجاب باشیم؛ در آیات قرآن به ریز مسئله حجاب اشاره شده است.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: در مسئله عفاف و حجاب سه دسته غافل، جاهل و خائن داریم؛ امروز عده‌ای خائن پول می‌گیرند تا کشف حجاب کنند؛ مرگ و نفرین ما بر خائنان است.

خطیب نماز جمعه سرخس بیان کرد: ندای امام زمان (عج) امروز این است که در کشور مقاومت نباید اجازه بدهیم، عفاف و حجاب خدشه‌دار شود. امروز با بی عفتی و بی‌حجابی می‌خواهند کشور امام زمان را به زمین بزنند؛ عفاف و حجاب مطالبه شهدا است.

انتهای پیام/