پسر بچه ای که با کمک بسیجیان حوزه مقاومت مالک اشتر سرخس به آغوش خانواده اش بازگشت
پسر بچه ای که با کمک بسیجیان حوزه مقاومت مالک اشتر سرخس به آغوش خانواده اش بازگشت
بسیجیان حوزه مالک اشتر پس از پرسیدن چند سوال در خصوص سن و مشخصات گم شده سریعا بسیجیان پایگاه شهید علیمیرزائی و شهدای نوبنیاد را فرخواندند و با تشکیل سه تیم، در منطقه ماموریتی خود مشغول گشت زنی شدند.

سرهنگ پاسدار سیدمرتضی شارعی مقدم در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره پیدا شدن پسر بچه ای توسط بسیجیان شهرستان سرخس اظهار کرد: در هفته گذشته، یکی از برادران اهل سنت روستا گنبدلی با حضور در حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر اعلام کرد که فرزندش با گوسفندان از منزل بیرون رفته و هنوز به خانه برنگشته است.

 

فرمانده سپاه سرخس تصریح کرد: بسیجیان حوزه مالک اشتر پس از پرسیدن چند سوال در خصوص سن و مشخصات گم شده سریعا بسیجیان پایگاه شهید علیمیرزائی و شهدای نوبنیاد را فرخواندند و با تشکیل سه تیم، در منطقه ماموریتی خود مشغول گشت زنی شدند.

 

شارعی مقدم افزود: پس از حدود یک ساعت و نیم گشت زنی بسیجیان در منطقه، فرمانده پایگاه شهدای نوبنیاد از شناسایی و پیدا شدن این پسر بچه توسط بسیجیان این پایگاه خبر داد.

 

وی خاطرنشان کرد: زمانی که پسر بچه توسط فرمانده پایگاه شهدای نوبنیاد به پدر و مادرش تحویل داده شد، مادر این پسر بچه به خاطر پیدا شدن فرزندش اشک شوق می ریخت.

 

فرمانده سپاه سرخس بیان کرد: پس از مدتی بزرگان اهل سنت روستا با ورود به حوزه مقاومت بسیج از بسیجیان حوزه مالک اشتر به خاطر پیدا کردن فرزندشان تقدیر و تشکر کردند.

 

شارعی مقدم در پایان اذعان کرد: این باعث افتخار ما است که به ملت عزیز ایران اسلامی خدمت می کنیم و شادی آنها دل های ما را نیز شاد می کند.

انتهای پیام/ع