پدر شهید «سید علی حسینی» به فرزند شهیدش پیوست
پدر شهید «سید علی حسینی» به فرزند شهیدش پیوست
پدر شهید «سید علی حسینی» از شهدای شهرستان سرخس پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزند خود، در کنار شهیدش آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، «سید حسین حسینی» پدر شهید «سید علی حسینی» براثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند دلاور خود پیوست.

 

پیکر این پدر شهید صبح امروز (شنبه) و در اولین روز از ماه مبارک رمضان پس از تشییع بر روی دوش مردم شهیدپرور و ولایتمدار سرخس در جوار مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

 

شهید سید علی حسینی در سال ۱۳۲۷ در یک خانواده اهل سادات و مذهبی و مؤمن در سرخس متولد شد.

 

ازآنجایی‌که خانواده وی علاقه به آموختن قرآن داشتند، در سال ۱۳۳۱ به مکتب قرآن فرستاده شد و از همان کودکی قرآن را فرا گرفت.

 

وی خدمت مقدس سربازی را به انجام رساند و با پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت بسیج درآمد و با شروع جنگ تحمیلی به جبهه‌ها شتافت.

 

شهید علی حسینی با خون سرخ خود عهدنامه خودش را مهر تصدیق زد و در جبهه غرب و در محور بانه مورد محاصره دشمنان انقلاب قرار گرفت و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

 

قسمتی از وصیت‌نامه شهید:

مفتخرم از وطنم هجرت نمودم تا علیه کفر مبارزه نمایم و درنهایت به آخرین آرزویم مرگ در راه خدا برسم و جزو ادامه‌دهندگان راه حسینی باشم.

 

اکنون سخنی با پدر و مادر دارم که از من رضایت داشته باشند و اگر در زندگی نتوانستم حق شما را ادا کنم به بزرگی خودتان ببخشید و فرزندان من را دلداری نمایید چون شهید راهش جز افتخار راهی نیست.

انتهای پیام/