پایداری تولید گاز مناطق شمال و شمال شرق کشور با تلاش شبانه‌روزی کارکنان پالایشگاه سرخس
پایداری تولید گاز مناطق شمال و شمال شرق کشور با تلاش شبانه‌روزی کارکنان پالایشگاه سرخس
بارش دومین برف زمستانی در سال جاری از دیشب شهرستان‌های استان خراسان رضوی ازجمله شهرستان گازخیز سرخس را سفیدپوش کرد و کارکنان شرکت‌های مستقر صنعت نفت و گاز در این استان در آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان قرار دارند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، بارش دومین برف زمستانی در سال جاری از شب گذشته شهرستان‌های استان خراسان رضوی ازجمله شهرستان گازخیز سرخس را سفیدپوش کرد و کارکنان شرکت‌های مستقر صنعت نفت و گاز در این استان در آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به هموطنان قرار دارند.

در این راستا ارتباط ویدئو کنفرانسی استاندار خراسان رضوی نیز امروز با مدیران صنعت گاز در استان و مرکز کنترل دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران برگزار شد و مدیران صنعت گاز خراسان به تشریح روند تولید و پایداری گاز و همچنین گازرسانی به هم‌وطنان در حوزه شمال و شمال شرق کشور پرداختند.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در این ارتباط با تقدیر از تمامی مدیران و کارکنان شرکت‌های نفت و گاز در استان برای برقراری پایدار تولید انرژی اظهار کرد: با توجه به اعلام قبلی سازمان هواشناسی درباره بارش باران و برف ما هم‌اکنون از این نعمت خدادادی بهره‌مند شدیم و تمامی شهرستا‌ن‌های استان از شب گذشته سفید پوش شده است.

وی افزود: از چندین هفته قبل در جلساتی با تمامی مدیران دستگاه‌های خدمت‌رسان ازجمله پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس، گاز خراسان رضوی و هلال احمر، تمامی فعالیت‌ها طبق برنامه‌ریزی‌های منسجم برای پایداری شبکه تولید و گازرسانی به هم‌وطنان مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: به مدد الهی و در سایه تلاش و همکاری کارکنان پر تلاش صنعت گاز، خانه‌های هم‌وطنان به واسطه این نعمت خدادادی گرم خواهد ماند و شرایط جوی امسال را پشت سرخواهیم گذاشت و از هم‌وطنان نیز می‌خواهیم در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

همچنین مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران ضمن خداقوت به کارکنان صنعت در چهار گوشه ایران اسلامی خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان در پالایشگاه‌ها، خطوط انتقال، شرکت‌های گاز استانی، شرکت نفت و پخش فرآورده‌های نفتی شاهد پایداری تولید و خدمت‌رسانی به هم‌وطنان هستیم.

انتهای پیام/