وقتی جاسوس هزار چهره از انقلابی ماندن مجلس بیم دارد
وقتی جاسوس هزار چهره از انقلابی ماندن مجلس بیم دارد
جریان ضد انقلاب پس از انتخابات ایران که اکثریت مجلسین انقلابی ماند در صدد این است نتایج را وارونه جلوه بدهد.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد، پس از برگزاری انتخابات ۷ اسفند ماه در ایران و انقلابی ماندن مجلسین، بسیاری از جریان های ضد انقلاب و فعالان ضد ایران نگرانی خود را بار دیگر ابراز کردند.

 

شیرین عبادی فعال سیاسی و مدعی دفاع از حقوق بشر که سابقه همنوایی با ضد انقلاب و دشمنان ایرانیان را در کارنامه سیاه خود دارد، همانند گذشته سعی کرده است که انتخابات در ایران را که یکی از مهم ترین ویژگی های نظام اسلامی است، زیر سوال ببرد.

 

 

او که سابقه فعالیت در جبهه ضد ایرانی به خصوص در فتنه ۸۸ را در کارنامه خود دارد، اخیرا در اظهار نظری که به نظر می رسد ناشی از عصبانیت اوست، مدعی شده است که انتخابات در ایران آزاد نیست.

 

این ادعای عبادی در حالی مطرح شده است که حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات و انتخاب افرادی از جناح های مختلف سیاسی باعث شده است بار دیگر مردم سالاری در ایران به منصه ظهور برسد.

 

برخی از جریانات علی رغم تبلیغات گسترده نتوانستند انتخابات را تحت تاثیر خود قرار دهند و افراد مورد نظر خود را به جایگاه های مهم تصمیم گیری برسانند.

 

استقبال مردم از نیروهای انقلابی در انتخابات اخیر باعث شده است که جریانات ضد انقلابی داخلی و خارجی به تکاپو افتاده تا از طریق شانتاژ های مختلف نتایج را وارونه جلوه بدهند.

 

اظهار نظر عبادی در این شرایط نیز ناشی از همین رویه و شانتاژهایی است که با برنامه ریزی خاص صورت می گیرد.

 

گفتنی است؛ عبادی از جمله فعالان خود خوانده حقوق بشری است که در مقابل فاجعه منا و شهادت صدها زائر ایران در عربستان سکوت کرد.

 

انتهای پیام/