وزیر آموزش و پرورش عدم هماهنگی بین فرودگاه با پلیس امارات را علت به وجود آمدن مشکلات برای معلمان ایرانی در امارات عنوان کرد.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر فانی (وزیر آموزش و پرورش) امروز در حاشیه گردهمایی معاونان پرورشی و فرهنگی سراسر کشور درباره آزمون استخدامی توضیح داد و گفت: اکنون به دنبال تکمیل ظرفیت هستیم و هدف این است که تمام ظرفیت ۵ هزار نفری برای این موضوع محقق شود.

فانی درباره وقفه‌ای که برای آموزش این پذیرفته شدگان به وجود آمده است، گفت: در تابستان سال آینده دوره‌های آموزشی را ادامه خواهیم داد تا این وقفه جبران شود.
وزیر آموزش و پرورش حضور فرهنگیان و آموزش و پرورش در انتخابات گفت: وظیفه و رسالت آموزش و پرورش تشویق مردم، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها به حضور پرشور در انتخابات بدون جانبداری از جناح خاصی است و هر کسی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان انتخاب می‌شود نتیجه حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
وی همچنین بازداشت معلمان در امارات گفت: این موضوع را پیگیری کردم و مشخص شد عدم هماهنگی بین فرودگاه با پلیس امارات بود و این موضوع برطرف شده است و معلمان ایرانی در امارات بازداشت نشده‌اند و امروز یا فردا به کشور باز می‌گردند.
وزیر آموزش و پرورش درباره اجرای طرح شهاب در آموزش و پرورش توضیح داد و افزود: در سال گذشته این کار با گستردگی بیشتر نسبت به سال‌های قبل دنبال شد و در ۳۲ اداره‌کل آموزش و پرورش کشور یک منطقه برای طرح شهاب در پایه چهارم دبستان شروع شد و امسال با ظرفیت ۳۸۲ هزار دانش‌آموز تحت پوشش طرح شهاب در پایه‌های چهارم و پنجم دبستان، این کار را اجرایی خواهیم کرد.
وی افزود: اکنون در ۶۴ منطقه کشور طرح شهاب تحت پوشش است که در ۳۲ منطقه پوشش این طرح برای دانش‌آموزان چهارم و پنجم دبستان و در ۳۲ منطقه دیگر پوشش طرح شهاب برای دانش‌آموزان چهارم دبستان است.
انتهای پیام/م