هلال احمر سرخس به ۱۹۵۸ مسافر نوروزی خدمات ارائه داد
هلال احمر سرخس به ۱۹۵۸ مسافر نوروزی خدمات ارائه داد
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرخس گفت: در طرح نوروزی سال 95، امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان به 1958 نفر مسافر نوروزی خدمات ارائه دادند.

حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به اجرای شانزدهمین مرحله طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شهرستان سرخس گفت: اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۶ اسفندماه ۹۴ در این شهرستان شروع شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس افزود: این طرح با هدف افزایش ایمنی سفرهای نوروزی، پیشگیری از تصادفات جاده ای، ارائه راهنمایی و خدمات امدادی مورد نیاز به مسافران و با مشارکت داوطلبانه و فعالانه جوانان نوع دوست شهرستان برگزار شد.

 

گودرزی اذعان داشت: در این طرح با برپایی یک پست ثابت، یک خیمه نماز، یک فضای دوستدار کودک، یک ایستگاه سلامت و یک کمپین نه به تصادفات جاده ای در ورودی شهرستان در مقابل فرهنگسرای بزرگ امام رضا(ع) به نام شهدای گمنام به هموطنان عزیزمان خدمت رسانی شد.

 

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات طرح نوروز ۹۵ تشکیل کمپین «نه به تصادفات جاده ای» بود که با عضویت چهره های شاخص سیاسی، فرهنگی، هنری و اقشار مردم با هدف تلاش جهت کاهش میزان تلفات حوادث رانندگی تشکیل شد و در این راستا جوانان مستقر در پست از مسئولان و مسافرین دعوت کردند که به این کمپین بپیوندند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس خاطرنشان کرد: در طول اجرای طرح نوروزی، به ۱۹۵۸ نفر مسافر خدمت رسانی شد و ۶۴۹ نفر نیز به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوستند.

 
گودرزی در پایان گفت: همچنین در قالب این طرح دو توریست از کشورهای فرانسه و اسپانیا اسکان و پذیرایی شدند.

انتهای پیام/