هدف دشمن از مسمومیت دانش‌آموزان شکستن احساس امنیت در جامعه است
هدف دشمن از مسمومیت دانش‌آموزان شکستن احساس امنیت در جامعه است
امام جمعه موقت سرخس گفت: عاملان و مسببان جنایت بزرگ مسمومیت دانش‌آموزان باید شناسایی و دستگیر و به اشد مجازات برسند؛ مطالبه همه مردم ایران از مسئولان جدیت بر شناسایی ریشه مسمومیت‌ها، دستگیری مسببان و سرعت در محاکمه عاملان این جنایت است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به بیانات و دستورات مقام معظم رهبری درباره مسمومیت‌ دانش‌آموزان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این قضیه از فرزندانشان دفاع تمام قد کردند؛ این جنایت بزرگ غیرقابل چشم‌پوشی است.

امام جمعه موقت سرخس بیان کرد: عاملان و مسببان این جنایت بزرگ باید شناسایی و دستگیر و به اشد مجازات برسند؛ مطالبه همه مردم ایران از مسئولان جدیت بر شناسایی ریشه مسمومیت‌ها، دوم دستگیری مسببان و سوم سرعت در محاکمه عاملان این جنایت است.

وی تصریح کرد: اهداف دشمن از این پدیده برهم زدن امنیت روانی جامعه و شکستن احساس امنیت در جامعه است؛ در فتنه و اغتشاشات اخیر هم دشمن به‌دنبال شکستن احساس امنیت جامعه بود.

حجت‌الاسلام سیستانی عنوان کرد: کرونا فرصت تحصیل درست را از دانش‌آموزان ما گرفت و امروز هم هدف دشمن از مسمومیت‌ها توقف رشد علمی دانش‌آموزان ما است؛ نیروهای امنیتی ما بیدار هستند و قطعا جلوی این جنایت دشمن را هم می‌گیرند.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به غرس سه نهال توسط مقام معظم رهبری در روز درختکاری گفت: در قانون اساسی ما حفظ محیط زیست تصریح شده است و در این راستا هدف‌گذاری چهار ساله برای کاشت یک میلیارد نهال در کشورمان توسط دولت در حال انجام است؛ امروز هم آستان قدس رضوی در شهرستان سرخس پیش‌قدم شده و بین شهروندان درخت توزیع می‌کند‌.

امام جمعه موقت سرخس با اشاره به ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا خاطرنشان کرد: شهادت سبب رسیدن به کمال مطلق است؛ انسان مومن با مرگ که بهترین آن شهادت است، انس دارد.

وی با اشاره به دهه آخر شعبان دهه تکریم مساجد عنوان کرد: مساجد خانه‌های خدا بر روی زمین هستند و باید تکریم شوند؛ مساجد ما محل عبادت، انس با قرآن و دعاها، و محل تبلیغ و حرکت اسلام، بهترین مرکز برای تربیت هستند.

حجت‌الاسلام سیستانی در پایان از فرماندهی انتظامی شهرستان سرخس نسبت به متلاشی کردن چند گروه سرقت در این شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی