نمایشگاه «ساخت سرخس» برگزار شد
نمایشگاه «ساخت سرخس» برگزار شد
مدیر مرکز رشد نوآوری پالایشگاه گاز سرخس گفت: در سال «رونق تولید» و در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی، نمایشگاه «ساخت سرخس» برگزار شد.

یونس نیک پرست در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: نمایشگاه «ساخت سرخس» در حقیقت توانمندی های داخلی شهرستان سرخس را نمایش می دهد.

مدیر مرکز رشد نوآوری پالایشگاه گاز سرخس افزود: این توانمندی ها شامل کسب و کارها، ایده های خلاقانه، نوآوری ها و اختراع ها هستند و ما در این نمایشگاه این فضا را ایجاد کردیم تا این توانمندی ها معرفی شوند.

وی تصریح کرد: کسب و کارهای نوپا و کسب و کارهایی که به هر شکلی راکد یا نیمه فعال شده اند و همچنین شرکت های موفق حوزه کسب و کار در این نمایشگاه حضور دارند؛ در واقع این نمایشگاه شروعی برای حمایت از کسب و کارهای نوپا است و مرکز رشد نوآوری پالایشگاه گاز سرخس خدمات گسترده ای را به صورت رایگان در یک ‌بازه زمانی مشخص به آن ها ارائه می کند؛ ضمن اینکه شرکت هایی که در حوزه کسب و کار پویا هستند به عنوان الگو معرفی می شوند.

نیک پرست ادامه داد: در نمایشگاه «ساخت سرخس» غرفه در اختیار شخص یا اداره قرار نمی گیرد، بلکه غرفه ها به تیم ها واگذار می شود، یعنی یکی از اهداف نمایشگاه «تیم سازی» است.

مدیر مرکز رشد نوآوری پالایشگاه گاز سرخس خاطرنشان کرد: نمایشگاه «ساخت سرخس» به دنبال این است که یک فضای گفتمان صمیمی بین مسئولان و تولیدکنندگان به وجود آورد و مسئولان با شنیدن مشکلات و موانع کارآفرینان در جهت رفع آن ها تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۷۰ کارآفرین و افراد خلاق توانمندی های خود را به نمایش می گذارند، بیان داشت: در مدت برگزاری نمایشگاه «ساخت سرخس» روزانه دو کارگاه آموزشی به صورت رایگان با عنوان نحوه کارآفرین شدن، توسعه کسب و کار، تجاری سازی، برند سازی و نحوه صادرات توسط اساتید برجسته کشوری در محل نمایشگاه برگزار می شود.

نمایشگاه ساخت سرخس تا تاریخ ۱۴ تیرماه و از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در محل نمایشگاه های دائمی مجتمع مسکونی شهید مهاجر سرخس برای بازدید علاقه مندان دایر است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس