اگر میخواهید باتری گوشی شما دیرتر تمام شود، بهتر است تعدادی از نرم افزارهای بی استفاده خود را از گوشی پاک کنید. ما این نرم افزرها را به شما معرفی می کنیم.
به گزارش نسیم سرخس به نقل از میزان، وجود نرم‌افزارهای بلااستفاده بر روی گوشی‌های هوشمند، باعث پرشدن حافظه، کاهش شارژدهی باتری و عملکرد دستگاه می‌شود.

مهمترین این نرم افزارها که باید هرچه سریعتر از گوشی های خود پاک کنیم، نرم‌افزار فیسبوک است. نرم افزار فیسبوک در ایران قابل استفاده نیست و چه بهتر که ما نیز این نرم افزار را از گوشی های هوشمند خود پاک کنیم تا حافظه گوشی خالی شود و باتری کمتری مصرف شود.

نرم افزار فیسبوک اگرچه قابل استفاده نیست اما با اینحال با اتصال به اینترنت، کاربران خود را تقریبا از تمامی اتفاق‌های روزمره‌ای همچون تولدها، پیام‌ها، اعلانیه‌ها و دیگر موارد مطلع می‌کند و این ارتباط دائمی برای کاربر هزینه بر بوده و مصرف باتری را به شدت افزایش می‌دهد.

بنابراین پیشنهاد می شود که هرچه سریعتر این نرم افزار بی استفاده را از گوشی خود پاک کنید تا عمر باتری تلفم همراه شما بیشتر شود.

نرم‌افزارهای هواشناسی نیز مورد استفاده‌ی بیشتر افراد جامعه است. زیرا اطلاعات جامعی از وضعیت آب وهوایی فضای بیرون خانه را به منظور برنامه‌ریزی روزانه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آگاه باشید که این نرم‌افزارها هم باتری دستگاه را بیش از حد تحت فشار گذاشته و یکی از پرمصرف‌ترین نرم‌افزارها هستند.

نرم‌افزارهای هواشناسی به صورت مکرر اطلاعات خود را بروز می‌کنند تا اطلاعات دقیق‌تری در اختیار کاربران بگذارند. سعی کنید فرآیند بروز رسانی نرم‌افزار را فقط به زمان اجرا کردن نرم‌افزار محدود کرده و ویجت آن را از صفحه‌ی اصلی گوشی پاک کنید تا حداقل در مصرف باتری مقدار زیادی صرفه‌جویی شود.

روش دیگر، پاک کردن همه‌ی نرم‌افزارهای مربوط به هواشناسی و بهره‌مندی از دستیار صوتی گوگل (Google Now) است. با این روش تنها زمانی که نیاز دارید، به اطلاعات هواشناسی دسترسی خواهید داشت. می‌توانید با کمی آزمون و خطا، فرمان‌های صوتی مختلفی را برای رسیدن به اطلاعات مورد نظر به دستیار صوتی گوگل بدهید

انتهای پیام/