نجات مسافران گرفتار شده در برف و کولاک توسط مرزبانان سرخس+ تصاویر
نجات مسافران گرفتار شده در برف و کولاک توسط مرزبانان سرخس+ تصاویر
فرمانده هنگ مرزي سرخس از امدادرساني به مسافران گرفتار شده در برف توسط مرزبانان اين هنگ مرزی خبر داد.

محمد محمودی، فرمانده هنگ مرزی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: در پی بارش شدید نزولات آسمانی و برف و دشوارگذار بودن محورهای مواصلاتی، مرزبانان هنگ سرخس خانواده گرفتار شده در برف را نجات دادند.

فرمانده هنگ مرزی سرخس افزود: در راستای تامین امنیت، گروه‌های گشتی این هنگ در حوزه استحفاظی گروهان پل‌خاتون به سرپرستی سرگرد احمدیان، در حین تردد متوجه در راه ماندن یک خانواده می‌شوند.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از بررسی موضوع مرزبانان متوجه خرابی و نقص فنی خودروی این خانواده شدند و با عنایت به عدم امکان ادامه مسیر برای آن‌ها، پس از هماهنگی‌های لازم این خانواده را به پاسگاه مرزی انتقال تا شب را در این پاسگاه در امنیت، آسایش و آرامش سپری کنند.

محمودی تصریح کرد: وظیفه مرزبانان علاوه بر حفاظت و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، کمک‌رسانی و رعایت نظم و امنیت است و مرزبانان هنگ مرزی سرخس در تمامی ساعات شبانه‌روز در هر شرایطی آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز هستند.

آقای قربانی که به همراه همسر و فرزند ۵ ساله‌اش از سرمای سخت نجات یافته بودند از مرزبانان این پاسگاه قدردانی کرد و گفت، اگر مرزبانان هنگ سرخس نبودند معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار من و خانواده‌ام بود؛ مرزبانان به گرمی از ما پذیرایی و ما را اسکان دادند.


انتهای پیام/