نتیجه جلسه کاندیداها با جامعه اهل سنت سرخس مشخص شد
نتیجه جلسه کاندیداها با جامعه اهل سنت سرخس مشخص شد
امام جمعه اهل سنت سرخس در گفتگو با «نسیم سرخس» نتیجه جلسه کاندیداها با جامعه اهل سنت سرخس را عنوان کرد.

مولوی احمد پارسا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نسیم سرخس، درباره انتساب حمایت اهل سنت شهرستان از برخی کاندیداهای مجلس گفت: جلساتی برای انتخاب فرد اصلح با کاندیداها توسط اهل سنت برگزار شد که نتیجه این جلسات این شد که «اهل سنت آزادانه در انتخابات شرکت کنند و رای بدهند.»

 

امام جمعه اهل سنت سرخس افزود: گروه هایی از اهل سنت آزادانه به سمت تعدادی از کاندیداها گرایش پیدا کرده اند و این یک امر طبیعی است که هر کسی در انتخاب آزاد است.

 

مولوی پارسا صداقت، امانتداری، کارآمدی و تخصص را از شاخصه های نماینده اصلح دانست و عنوان کرد: نماینده مجلس باید دارای نظری باز و سعه صدر باشد و بین قومیت ها و مذاهب تفاوت قائل نشود و علاوه بر این به تمامی کارهای فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و اجتماعی به طور یکسان نگاه کند.

 

وی درباره وحدت، به خصوص در ایام انتخابات گفت: مهمترین موضوع حضور حداکثری مردم در انتخابات است که این مسئله با وحدت، همدلی و همگرایی محقق می شود و باید توجه داشت وحدت کلید همه پیروزی ها، سعادت ها و عامل ترقی جامعه است.

 

امام جمعه اهل سنت سرخس ادامه داد: اختلاف عامل شکست و انحطاط است و باید در هر موقعیتی به خصوص انتخابات وحدت داشته باشیم.

 

مولوی پارسا در توصیه به کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کاندیداهای مجلس از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و واقعیت ها را بیان کنند.

انتهای پیام/