نتایج آزمون استخدامی بیمارستان غدیر سرخس ۱۰ خرداد اعلام می‌شود
نتایج آزمون استخدامی بیمارستان غدیر سرخس ۱۰ خرداد اعلام می‌شود
مالکی گفت: طبق قراردادی که با دانشگاه علوم پزشکی مشهد داریم نتایج آزمون استخدامی بیمارستان غدیر سرخس تا روز سه‌شنبه ۱۰ خردادماه از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام می‌شود.

وحید مالکی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال‌ شرق در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره آزمون استخدامی بیمارستان غدیر صنعت نفت سرخس و زمان اعلام نتایج آن اظهار کرد: طبق قرارداد و تفاهم‌نامه‌ای که با دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشتیم، تمام اقدامات در حوزه طراحی سوالات، برگزاری آزمون، رسیدگی به اعتراضات نسبت به سوالات آزمون و همچنین اعلام نتایج توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می‌شود.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال‌ شرق بیان کرد: طبق قراردادی که با دانشگاه علوم پزشکی مشهد داریم نتایج تا روز سه‌شنبه ۱۰ خردادماه از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند جهت اعتراض به سوالات به سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کنند.

مالکی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که جذب افراد به صورت عادلانه انجام شود و آزمون نیز بر همین اساس مانند آزمون کنکور و با حساسیت بالا و با امنیت آزمونی برگزار شد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال‌شرق درباره ادامه روند جذب افراد عنوان کرد: ادامه روند جذب افراد از قبیل مصاحبه، گزینش و طب کار با نظارت فرمانداری، دادستانی و نماینده مجلس انجام می‌شود.

وی درباره زمان به‌کارگیری پذیرفته‌شدگان بیان کرد: زمان به‌کارگیری پذیرفته‌شدگان منوط به صدور پروانه بهره‌برداری بیمارستان است که تلاش مجموعه ما این است که بیمارستان تا هفته دولت راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/