ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر توسط مرزبانان سرخس
ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر توسط مرزبانان سرخس
فرمانده هنگ مرزی سرخس گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان هنگ مرزی شهرستان سرخس با اشراف اطلاعاتی موفق به کشف مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

محمد محمودی، فرمانده هنگ مرزی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان هنگ مرزی شهرستان سرخس با اشراف اطلاعاتی موفق به کشف مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

محمودی بیان کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان سرخس موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان این هنگ قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر تصریح کرد: ماموران این فرماندهی پس از شناسایی قاچاقچیان خودروی موردنظر را در اقدامی غافلگیرانه متوقف و در بازرسی خودرو و سرنشینان موفق شدند، ۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که در معده سرنشینان خودرو جاساز شده بود، کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی سرخس در پایان با بیان اینکه قاچاقچیان تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هرگونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

انتهای پیام/