مگس‌های رسانه‌ای غرب مسببان وضع موجود را به حاشیه می‌برند/ مذاکره برای مذاکره تجربه تلخ دولت قبل
مگس‌های رسانه‌ای غرب مسببان وضع موجود را به حاشیه می‌برند/ مذاکره برای مذاکره تجربه تلخ دولت قبل
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: متاسفانه مگس‌های رسانه‌ای غرب بر زخم‌‌های ناشی از غفلت‌‌ها می‌نشینند و با سیاه‌نمایی به دنبال این هستند که مسببان اصلی وضع موجود را به حاشیه ببرند و اکنون نیز بعد از سکوتی 8 ساله دم از مشکلات، گرانی و بیکاری می‌زنند و انتظار دارند دولت سیزدهم معجزه کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه مذاکره برای مذاکره بی فایده است و باید برای رفع تحریم باشد، اظهار کرد: رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ما این را مطرح کردند که مذاکره باید برای رفع تحریم باشد و این حرف دقیقی است.

امام جمعه سرخس افزود: مذاکره برای مذاکره تجربه تلخ دولت قبل است که ما را درگیر جنگ فرسایشی کرده و از جهاد اقتصادی ما را دور می‌کند.

وی بیان کرد: مذاکره زمانی ارزشمند است که به رفع تحریم منجر شود؛ در دولت سیزدهم این امید است که مذاکره برای مذاکره پایان یابد.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: دولت سیزدهم باید تعامل اقتصادی با دنیا و به ویژه با همسایگان را دنبال کند و خودمان را نباید معطل غرب و آمریکا کنیم؛ مردم ما دیگر حوصله مذاکرات فرسایشی را ندارند.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: اگر آمریکا اهل مذاکره است باید به برجام برگردد و شروط ما را بپذیرد، وگرنه ما نیازی به آن‌ها نداریم.

امام جمعه سرخس گفت: متاسفانه مگس‌های رسانه‌ای غرب بر زخم‌‌های ناشی از غفلت‌‌ها می‌نشینند و با بزرگنمایی و سیاه‌نمایی اهدافی را دنبال می‌کنند و یکی از اهداف آن‌ها این است که مقصران و مسببان اصلی وضع موجود را به حاشیه ببرند و اکنون نیز بعد از سکوتی ۸ ساله دم از مشکلات، گرانی و بیکاری می‌زنند و انتظار دارند دولت سیزدهم معجزه کند.

وی در ادامه به مسائل افغانستان اشاره کرد و افزود: ۲۰ سال است آمریکا در افغانستان جنایت می‌کند و یک سرزمین سوخته را تحویل مردم این کشور داده است.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران این است که توانش را برای برقراری دولت فراگیر در افغانستان به کار گیرد؛ ایران درباره راه‌اندازی جنگ مذهبی در افغانستان توسط آمریکا هوشیار است و خودش را در این دام قرار نمی‌دهد.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان به رسوایی اخیر رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان رسوایی و شکستی بزرگ برای اسرائیل بود؛ اسرائیلی که مدام از حمله به ایران دم می‌زند، برای خودش نمی‌تواند دفاعی را شکل بدهد و به تعبیر سید حسن نصرالله خانه اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است و به‌زودی حکومت این ظالمان به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/